Quadrolift vai duolift sisarusrattaisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammis

Vieras
Jos hankin Emmaljunga twin city crossit 2v. esikoiselle ja vastasyntyneelle niin pitääkö niihin hankkia duolift vai quadrolift kassi vastasyntyneelle tai siis kumpi näistä sopii vaunuihiin 2vuotiaan lisäksi?

Olen hankkimassa molempia käytettyinä (v.2008 mallit) ja ilmeisesti joudun ostamaan ne eri myyjiltä.

Jos hankin Emmaljunga twin city crossit 2v. esikoiselle ja vastasyntyneelle niin pitääkö niihin hankkia duolift vai quadrolift kassi vastasyntyneelle tai siis kumpi näistä sopii vaunuihiin 2vuotiaan lisäksi?

Olen hankkimassa molempia käytettyinä (v.2008 mallit) ja ilmeisesti joudun ostamaan ne eri myyjiltä.

Meillä on twin city crossit vm 2009 ja ennestään löytyi esikoisen vanha duolift (vm 2007), joten emme edes harkinneet tuota quadroliftiä (jota ei ollut olemassakaan kun esikoisen vaunuja hankittiin). Tiedä sitten kumpi on kapeampi. Mutta duolifitin kanssa tilaa ei jää mitenkään liikaa (onhan twin city crossien istuin muutenkin kapeampi kuin yksösrattaissa). Lisäksi ainakin duoliftissä on rautaiset "kehikot" (tai u-kirjaimet) niissä kohdissa mistä kantohihnat ovat kiinni. Jos nuo raudat poistaisi, saisi ehkä vähän enemmän tilaa esikoiselle. Mutta toisaalta taas kopan kantaminen olisi vaikeampaa? Mutta aika samalta näyttää tuo quadrolifitnkin rakenne.

No, kevättä kohti ollaan menossa ja vaatteet ohenee, joten eiköhän tuo esikoinen tuossa viihdy. Tähän mennessä ei ole vielä valittanut. =) Meillä ikäeroa 1v11kk.

Viimeksi muokattu:

Meinaatko saada jostakin quadroliftin käytettynä? Se ei kai ole ollut kovin pitkään vielä uutenakaan markkinoilla. Yritin itsekin etsiä huuto.netistä, mutta en löytänyt yhtäkään käytettyä vielä myynnissä.

Viimeksi muokattu:
Meinaatko saada jostakin quadroliftin käytettynä? Se ei kai ole ollut kovin pitkään vielä uutenakaan markkinoilla. Yritin itsekin etsiä huuto.netistä, mutta en löytänyt yhtäkään käytettyä vielä myynnissä.

Mulla olisi myynnissä erittäin vähän käytetty Quadrolift pussi.
Kuvia ja lisätietoa voi kysyä s-postilla neiti82@netti.fi

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä