pyykkikoneen ostaminen edessä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
AEG:n 5kg kone myllytti nelihenkisen perheen pyykit 10 vuotta, nyt siirretty työvaatepyykin ja koirakamojen pesuun, kun alkoi pesut takkuilla.
Suosittelen että käytät ohjelmia mahdollisimman laajasti, sillä meillä alkoi juuri ne ohjelmat takkuilla, joita käytettiin lähes aina.
AEG:n olisin ottanut seuraavaksikin koneeksi, mutta meillä se hävisi hintakilpailutuksessa armotta Bochille, katsotaan, miten se pärjää meillä :)
 

Yhteistyössä