Pyyhkiikö teidän 4-vuotiaat itse pyllynsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömö

Vieras
Siis mä olen pyyhkinyt tuolta meidän 4 vuotiaalta pyllyn aina, tänään tuli vaan mieleen että millon mun pitäs antaa hänen itse pyyhkiä? Tai alkaa harjottelemaan sitä pyyhkimistä...

Miten ite teette? En ole oikeastaan ennen ajatellut koko hommaa.

Meillä 5-vuotias ei pyyhi itse, minä pyyhin. Ei nelivuotiaan pyyhkiminen ole kuin paskan levittämistä mutta jos se teille kelpaa niin ...

Samoin mitä tarhassa olen seurannut neli-viisvuotiaiden käsienpesua niin yhtä tyhjän kanssa. Kotona lapsemme kyllä pesee käset omatoimisesti ja hyvin, pesi jo nelivuotiaanakin.

Pyyhkii ja sen jälkeen tarkistuttaa mulla tai miehellä, että tuli puhdasta. :D Ja 90% kerroista on ollut ihan puhdasta, nimim. äidin lapsi ehkä levittää sitä paskaansa, ei meidän kyllä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Meillä 5-vuotias ei pyyhi itse, minä pyyhin. Ei nelivuotiaan pyyhkiminen ole kuin paskan levittämistä mutta jos se teille kelpaa niin ...

Samoin mitä tarhassa olen seurannut neli-viisvuotiaiden käsienpesua niin yhtä tyhjän kanssa. Kotona lapsemme kyllä pesee käset omatoimisesti ja hyvin, pesi jo nelivuotiaanakin.

Heh! Kyllä meidän 4v. pyyhkii ihan kunnolla, tosin paperin kulutus on kasvanut sen myötä. Ja kätensäkin pesee tosi tarkkaan, pitää välillä oikein toppuutellä että eiköhän se veden lorottaminen riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

No sinä saat olla tuota mieltä
:)
ei vaan pidä yleistää,kun et tiedä miten muilla pyyhitään.
Kaikki nelivuotiaat ei ehkä vaan levitä vaan PYYHKIVÄT ;)

Meillä yks päivä 2 vuotias pyyhki itse kakkapyllynsä :D
Esikoinen alkoi pyyhkimään oman pyllynsä hieman alle 5 vuotiaana. Keskimmäinen täytti 4 tammikuussa, eikä vielä ole innostunut asiasta. Hassua kyllä 3 vuotiaana halusi aina pyyhkiä pissaamisen jälkeen, ja on siis poika.

Yhteistyössä