Tässä se kuva. Kuten näkyy, ei todella mitkään isot ole, vaan enemmänkin sopusuhtaiset.Pistä kuvaa näytille.
Aijaa.com - 6727903.jpg
Tässä se kuva. Kuten näkyy, ei todella mitkään isot ole, vaan enemmänkin sopusuhtaiset.Pistä kuvaa näytille.
Onhan ne aika isot, mutta nätit on. Silarit ei kai koskaan ala roikkumaan? Siinä vaiheessa muttuisivat "oikeasti isoiksi".Tässä se kuva. Kuten näkyy, ei todella mitkään isot ole, vaan enemmänkin sopusuhtaiset.
Näyttää kyllä ihmeen näteiltä ja sopusuhtaisilta, vaikka vois kuvitella että noin sirolla naisella noin iso kuppikoko näyttäisi naurettavalta. Mutta siis hyvältä näyttää, vaikken pahemmin silareista välitäkään.Tässä se kuva. Kuten näkyy, ei todella mitkään isot ole, vaan enemmänkin sopusuhtaiset.
Aijaa.com - 6727903.jpg
Oho :OPysyy varmasti useampikin kynä ja muutakin. Vauvan tutin pistän joskus "talteen" tissien väliin ja muutaman kerran se on hävinnyt jonnekin sinne alle ja olen unohtanut koko tutin :ashamed:
kaunis kroppa mutta saanko kysyä miksi nuo silikonit olet ottanut? sulla olisi varmasti ollut nätti vartalo ilmankin?Tässä se kuva. Kuten näkyy, ei todella mitkään isot ole, vaan enemmänkin sopusuhtaiset.
Aijaa.com - 6727903.jpg
Laitoinkin jo tuolla aiemmin, että tykkään tästä enemmän näin. Olen mielestäni sopusuhtaisempi kuin entisillä rinnoillani. Mulla oli joku B-kuppi ennen raskautta ja siihen olinkin ihan tyytyväinen.kaunis kroppa mutta saanko kysyä miksi nuo silikonit olet ottanut? sulla olisi varmasti ollut nätti vartalo ilmankin?