Oikeassa pysyy paremmin, vasemmassa nippanappa. E-kuppi ja musta mulla on riipputissit. Mut sitten jos vähän lösähtää, niin kyllä siellä kännykkäkin pysyy
Samma här!Pysyy kuule vaikka koko penaali
Vilauttavat tissit ja joku muu kirjoittaa puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22046813:mites näille käy joilla kynä ei pysy ja menettää kädet. loppuu kirjottelut kokonaan vai?
Sitten voisi puhua senkin edestä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22046813:mites näille käy joilla kynä ei pysy ja menettää kädet. loppuu kirjottelut kokonaan vai?
no ei paljoo tilanne paraneSitten voisi puhua senkin edestä.
miksi päädyit silikoneihin? etkös ole varreltasi aika hoikka ja ihan nättikin, mihin tarvitsit isommat rinnat?Ei pysy. DD/E-kuppi on. Mainittakoon vielä, että eivät ole luomut.
Mä tykkään, että ovat paremmat näin. Mielestäni näytän sopusuhtaisemmalta tällä varustuksella, muuten kun olen ihan normaalivartaloinen kuitenkin. Ja 65cm rinnanalusmitalla tuo DD/E ei mikään megaiso siis todella ole.Alkuperäinen kirjoittaja lodelle kyssäri;22047122:miksi päädyit silikoneihin? etkös ole varreltasi aika hoikka ja ihan nättikin, mihin tarvitsit isommat rinnat?
Ja sekin hyvä puoli siinä kädettömyydessä olisi, että jäisi palstailut kokonaan pois päivän ohjelmistosta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22047115:no ei paljoo tilanne parane
Mä tykkään, että ovat paremmat näin. Mielestäni näytän sopusuhtaisemmalta tällä varustuksella, muuten kun olen ihan normaalivartaloinen kuitenkin. Ja 65cm rinnanalusmitalla tuo DD/E ei mikään megaiso siis todella ole.
Jos vaikka sitten, kun pääsen duunista?Pistä kuvaa näytille.
Tää oli hyvä!Pysyy kuule vaikka koko penaali