Pysyykö kynä tissin alla?

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pinni";22049172]Onhan ne aika isot, mutta nätit on. :) Silarit ei kai koskaan ala roikkumaan? Siinä vaiheessa muttuisivat "oikeasti isoiksi". :D[/QUOTE]

Kyllä ne voi alkaa roikkumaan iän tai uusien raskauksien ja imetyksen myötä. Siksi korjausleikkaus tuleekin varmaan kysymykseen joskus 10-15 vuoden päästä. :)

[QUOTE="vieras";22049184]Näyttää kyllä ihmeen näteiltä ja sopusuhtaisilta, vaikka vois kuvitella että noin sirolla naisella noin iso kuppikoko näyttäisi naurettavalta. Mutta siis hyvältä näyttää, vaikken pahemmin silareista välitäkään. :)[/QUOTE]

Kiitos :). Itsekin olen tyytyväinen lopputulokseen, en missään nimessä edes halunnut mitään megapalloja.

"vieras"
[QUOTE="Pinni";22049172]Onhan ne aika isot, mutta nätit on. :) Silarit ei kai koskaan ala roikkumaan? Siinä vaiheessa muttuisivat "oikeasti isoiksi". :D[/QUOTE]
Tokihan myös niillä, joilla on silarit, iho venyy jos on venyäkseen. Vaikutelma toki on vähän erilainen kun täytteenä on kiinteämpää tavaraa. :D

kaunis kroppa mutta saanko kysyä miksi nuo silikonit olet ottanut? sulla olisi varmasti ollut nätti vartalo ilmankin?
Laitoinkin jo tuolla aiemmin, että tykkään tästä enemmän näin. Olen mielestäni sopusuhtaisempi kuin entisillä rinnoillani. Mulla oli joku B-kuppi ennen raskautta ja siihen olinkin ihan tyytyväinen.

Imetyksen aikana laihduin aika paljon ja samalla lähti rinnat. Nyt olen onneksi saanut painoa takaisin, tosin lähinnä lihaksen muodossa. Rasvaa minulla on edelleen ehkä turhan vähän kehossa. Olen kuitenkin ihan normaalivartaloinen ja haluan, että minun rinnat on "samaa paria" muun kropan kanssa, jos näin nyt voi sanoa. Minun mielestä ei tarvitse tyytyä siihen mitä luoja suo, jos asialle on tehtävissä jotain. :)

Ja kiitos, olen itsekin tätänykyä ihan tyytyväinen kroppaani. :) Painoa voisin kyllä ottaa vielä muutaman kilon lisää.

Yhteistyössä