Pysyykö kynä tissin alla?

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Apua,testasin just ite. Ja kyllä se pysyy. Prkl. Onko mulla ihan riippuroikkuruputissit :D

Ja kyllä. Ennen en ole ollut varma,onko nää mun tissit virallisesti riiput. Ou Nou.

"nuppu"
[QUOTE="vierailija";22046091]Apua,testasin just ite. Ja kyllä se pysyy. Prkl. Onko mulla ihan riippuroikkuruputissit :D

Ja kyllä. Ennen en ole ollut varma,onko nää mun tissit virallisesti riiput. Ou Nou.[/QUOTE]

Pysyy toki.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22046149:
Miten te ton teette? Meinaan täällä ei pysy, ei ole koskaan pysynyt, vaikka kuppikoko on luokkaa puolijoukkueteltta :p
Nostan tissin ylös pistän kynän alle, lasken tissin alas ja ihailen peilistä :)

"elli"
[QUOTE="Nannu";22046104]Pysyy. En tiiä onko ees mahdollista, että ihmisellä jolla on D-kuppi, ei pysyis kynä tai parikin tissin alla.[/QUOTE]

Ei mulla pysyis edes sulkakynä ja koko on DD.

"vieras"
Musta tuntuu ihan kummalta, että jollain pysyy, koska mulla itselläni ei tosiaan ole erityisen terhakat tissit ja silti ei ole ikinä kynä niiden alla pysynyt, ei silloinkaan kun oli D-kuppi. Ja mulla on kompleksi siitä että tissit roikkuu. :D Ihan seisoen selkä suorassako olette kokeilleet?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22046248]Musta tuntuu ihan kummalta, että jollain pysyy, koska mulla itselläni ei tosiaan ole erityisen terhakat tissit ja silti ei ole ikinä kynä niiden alla pysynyt, ei silloinkaan kun oli D-kuppi. Ja mulla on kompleksi siitä että tissit roikkuu. :D Ihan seisoen selkä suorassako olette kokeilleet?[/QUOTE]

Selkä suorassa, kädet sivuilla kylkiä pitkin. Mun kuppi koko on kans d ja rinnanympärys 122cm :)

"elli"
[QUOTE="vieras";22046248]Musta tuntuu ihan kummalta, että jollain pysyy, koska mulla itselläni ei tosiaan ole erityisen terhakat tissit ja silti ei ole ikinä kynä niiden alla pysynyt, ei silloinkaan kun oli D-kuppi. Ja mulla on kompleksi siitä että tissit roikkuu. :D Ihan seisoen selkä suorassako olette kokeilleet?[/QUOTE]

Ihan samaa olen miettinyt. Tavalliset isot tissit täälläkin, mutta ei näiden alla pysyisi paperipalakaan.

Yhteistyössä