Laita hakuun sana kihomato tai kihomatoja. Täällä on ollut paljon juttuja.
Minulla itselläni on niitä koko ajan ja elämä on ihan helvettiä. Ei auta Pyrvin eikä Vermox. Olen vetänyt monta kuuria ja tuovat vain helpotusta muutamaksi päiväksi. Lääkärit on myös ihmeissään, koska muita lääkkeitä ei ole. Nyt söin taas kolme päivää putkeen Vermoxia, mutta kaikki oireet jatkuu ja uusinta taas 10-14 vrk:n kuluttua. Onneksi olen ainoa meidän perheessä, joka oireilee, mutta kaikki on tietysti saaneet kuurit ja ne siivoukset on tehty moneen kertaan. On nämä vaan sitkeitä p..keleitä! Vermoxia saa reseptillä ja on tehokkaampi kuin Pyrvin. Tietty kanta ei tosiaan sillä Pyrvinillä häviä ja Vermos on myös todella paljon halvempi. Kuulin apteekista, että oikein siteissä tapauksissa Vermoxia voidaan ottaa kolme päivää putkeen tabletti aamuin illoin, sama uusiksi 14 vrk:n kuluttua ja sen jälkeen tabletti kerran kuussa puolen vuoden ajan. Jos siis omani ei häviä tällä tabletti/päivä kolmen päivän ajan + uusinta niin seuraavaksi sitten tuolla apteekin ohjeella. Itselläni nuo madot pistävät vatsan sekaisin, on tosi pahat ilmavaivat ja vatsa kipeä. Matoja taitaa olla paljon ja se kutina on ihan sairasta, kun ne luikertelevat ulos peräaukosta. Ällötykset vaeltavat myös emättimeen en voi edes kuvailla miten oksettavaa tämä kaikki on. Vatsa pitää myös järkyttävää ääntä. Jokainen ruokailu turvottaa vatsan ihan ilmapalloksi. Rukoilen, että tämän kertainen kuuri auttaisi. Voimia teille!