pyrvin annettu eilen lapselle alkuillasta,ja edelleen luikertelee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja taas niitä oli!eikö sen vuorokaudessa pitäis tappaa ne madot?voi kauheeta mä oon niin väsynyt,miten voi olla mahollista.kaikki mahottomat ja mahdolliset paikat puunattu!eikö noita edes lääke tapa???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja taas niitä oli!eikö sen vuorokaudessa pitäis tappaa ne madot?voi kauheeta mä oon niin väsynyt,miten voi olla mahollista.kaikki mahottomat ja mahdolliset paikat puunattu!eikö noita edes lääke tapa???

Siis näkeekö ne oikein luikertelemassa? Vai onko ne vaan sellasia langan näkösiä ja pysyvät paikallaan kun ne on esim. mustissa pikkareissa/kalsareissa?

Pyrvin kyllä tehoaa, mutta sen pitää kulkea suolistossa koko matka ulos asti. Ja sitten kun kakka on punaista, alat siivoamaan! Ennen sitä, se on turhaa työtä, saat siivota uudelleen.

Siihenkin annetaan kahta ohjetta, mutta jos on samaan pyyhkeeseen pyyhkiny tai nukkunu samassa sängyssä, kannattaa koko porukan niellä tabletit. Välttyy ainakin kierteeltä.

Mun mielestä se riippuu aineenvaihdunnan nopeudesta, eli en itse vielä panikoisi. Jospa oireilevalla on hitaampi aineenvaihdunta, eikä Pyrvin ole vielä kulkenut suoliston läpi kunnolla.

Siis kyllä se tehoaa. Sen vaan täytyy kulkea ruoansulatuksen mukana koko kanava läpi. Niin että lääke on värjännyt kakan punaiseksi, silloin tiedät, että madot ja munat on tulleet ulos koko matkalta. Mutta siivous menee uusiks!

Laita hakuun sana kihomato tai kihomatoja. Täällä on ollut paljon juttuja.

Minulla itselläni on niitä koko ajan ja elämä on ihan helvettiä. Ei auta Pyrvin eikä Vermox. Olen vetänyt monta kuuria ja tuovat vain helpotusta muutamaksi päiväksi. Lääkärit on myös ihmeissään, koska muita lääkkeitä ei ole. Nyt söin taas kolme päivää putkeen Vermoxia, mutta kaikki oireet jatkuu ja uusinta taas 10-14 vrk:n kuluttua. Onneksi olen ainoa meidän perheessä, joka oireilee, mutta kaikki on tietysti saaneet kuurit ja ne siivoukset on tehty moneen kertaan. On nämä vaan sitkeitä p..keleitä! Vermoxia saa reseptillä ja on tehokkaampi kuin Pyrvin. Tietty kanta ei tosiaan sillä Pyrvinillä häviä ja Vermos on myös todella paljon halvempi. Kuulin apteekista, että oikein siteissä tapauksissa Vermoxia voidaan ottaa kolme päivää putkeen tabletti aamuin illoin, sama uusiksi 14 vrk:n kuluttua ja sen jälkeen tabletti kerran kuussa puolen vuoden ajan. Jos siis omani ei häviä tällä tabletti/päivä kolmen päivän ajan + uusinta niin seuraavaksi sitten tuolla apteekin ohjeella. Itselläni nuo madot pistävät vatsan sekaisin, on tosi pahat ilmavaivat ja vatsa kipeä. Matoja taitaa olla paljon ja se kutina on ihan sairasta, kun ne luikertelevat ulos peräaukosta. Ällötykset vaeltavat myös emättimeen en voi edes kuvailla miten oksettavaa tämä kaikki on. Vatsa pitää myös järkyttävää ääntä. Jokainen ruokailu turvottaa vatsan ihan ilmapalloksi. Rukoilen, että tämän kertainen kuuri auttaisi. Voimia teille!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
vaikka vain kuopuksella ollut näkyvästi.voiko olla mahollista et tuo eilisillan lääke vielä tulee tehoamaan vaikka nyt oli taas eläviä matoja??

Sen olisi pitänyt jo tehota. Se siivoushan tehdään seuraavana päivänä, että päästään eroon munista. Nyt ne tekee siis uusia munia. Ne peräaukossa olevat madot on nimenomaan niitä naaraita. Terveyskeskuslääkärit vähättelevät oireita! Meillä lääkärit ei edes tiedä Vermoxin isompia annostuksia, koska erikoisluvalla myytävää lääkettä ei löyty Farma Fennicasta. Yrittivät jankuttaa minullekin Pyrvinistä, mutta vaadin saada muuta, koska kaksi kuuria Pyrviniä ei todellakaan auttanut. Muista uusia jokainen kuuri 10-14 vkr:n kuluttua, koska ne munat ohutsuolesta ei kuole kummallakaan lääkkeellä!

Juu meill'ä oli juuri enne joulua ja ei todellakaan pienimmältä lähtrenyt pyrvinillä vaikka 2 kertaa otettiin! Soitin neuvolaan ja sain vermoxit ja nyt vasta tuntuu,että voiton puolella ollaan.Meillä on olut ennekin ja sillon tehosi pyrvinit,mutta nyt ei.Mullakin niitä sitten oli jo ja helvetillinen se kutina on!

ku tuntuu että niitä matoja on kokoajan ihan kaikilla, ja kun ei koskaan voi tietää mistä saa uuden tartunnan, niin kannattaako niit lääkkeitä edes ottaa. tuskin lääkkeitä joskus 50 vuotta sitten oli ja matoja luultavasti kyllä oli silloinkin.

Yhteistyössä