Pyörän peräkärry

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko kellään tätä Bilteman peräkärryä?
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=27262.htm&tuote=27262

Onko tuo valmiiksi koottuna vai pitääkö se koota itse?
Ja onko käyttökelpoinen kahdelle lapselle?

Mun siskolla oli tuollainen mut oli ihan susi (=hajos heti, renkaat huonot jne ). Meillä on eri merkkinen ja on ollut tosi hyvä ja kestävä. Nyt en muista merkkiä mut se alkoi S:llä. Oliko joku Spektri tms.

Hmm...sitten pistänkin uudelleen mietintään tuon peräkärryn. Ei vaan viitsis niin kauheasti siihen sijoittaa. Ei kuitenkaan tulisi ns. joka päiväiseen käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja kärri:
Mun siskolla oli tuollainen mut oli ihan susi (=hajos heti, renkaat huonot jne ). Meillä on eri merkkinen ja on ollut tosi hyvä ja kestävä. Nyt en muista merkkiä mut se alkoi S:llä. Oliko joku Spektri tms.

Tarkoitat varmaan Spectraa. Meillä sama kärri jo viidettä vuotta käytössä,lapset vaan vaihtuneet kyytiin :) Loisto-ostos!

Alkuperäinen kirjoittaja Sini:
Osta huutiksesta, siellä on halvalla. Jos sattuisi vielä olemaan teidän lähiseudulla niin ei tartte postittaa.

Katsottu on ja ainakaan haulla pyörän peräkärry tuli vain yksi tähän käyttöön sopiva.

Tuo Spectra on ihan vastaava, ku Bilteman kärry. Bilteman kärryssä vain hivenen karheampi rengaskuvio ja ehkäpä vähän vähemmän viimeistellyt yksityiskohdat, mutta niillä ei ole käytön kannalta juuri merkitystä. Bilteman kärry on turvallinen, hyvä ja toimiva vekotin. Hyvin on kestäny ja asiansa ajanut. Ja sitä on käytetty meillä paljon.

Ok, nyt tuli sentään jo plussa ääniäkin Biltemalle. Eli sitä voisikin sitten harkita. Kuinka raskasta tuollaista on vetää, kun kyydissä on alle 1v ja melkein 3v?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok, nyt tuli sentään jo plussa ääniäkin Biltemalle. Eli sitä voisikin sitten harkita. Kuinka raskasta tuollaista on vetää, kun kyydissä on alle 1v ja melkein 3v?

Ylämäessä hapottaa ja vaatiihan se hyvän pyörän ja jonkinlaisen peruskunnon. Tasaisella se kulkee tosi nätisti ja kevyesti.

Yhteistyössä