No ny saa tavarat liikkeelle! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Käytiin äijän kans tossa Biltemassa. Ku mä oon niin hemmetin pihi että en todellakaan ala sataa euroo laittaan yhteen hemmetin matkalaukkuun jos on pyörät alla!!

Sieltäpä sitten löysin oikeen hyvät laukut. Tällanen matkalaukku: http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=26930.htm&tuote=26930

Toi on tosi hyvä ku ei tyhjänä paina mitään, monet noi kovat laukut ku itsessään jo painaa niin hemmetisti. Hyvät isot pyörät alla ja mukavasti liikkuu :D Ja kokooki ihan tarpeeksi laukulla :D

Ja piti samalla sitten reppuki ostaa niin saa siihen pakattua sellasia kamoja mitä matkan aikana sit käyttää. Tällanen: http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=45459.htm&tuote=45459

Ja tosissaan on kätevä reppu. Kaksosainen sisältä, reilusti tilaa. Irrotettava kännykkäpussi. Ja sitten siinä on vielä junttimaisuuden huippu, irrotettava vyölaukku!! :laugh: Juu ei, en meinaa käyttää.. :D mut kivasti tuo lisätilaa.

Nyt sitte muuta ku kamat kassii ja menoks, mä oon tääl jo ihan tohkeissaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
:D
En jaksanut linkkejä kattoo, mutta kivaaaaaaaaaaa kun tuut tänne :D :D D

Joo niin on! :D Neitiki täälä jo tohkeissaan reppua pakkaa :D Kaikki kamat pitäs saada mukaan :D

Mökille mennään eka, muistaakseni torstaina tullaan sinnepäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
:D
En jaksanut linkkejä kattoo, mutta kivaaaaaaaaaaa kun tuut tänne :D :D D

Joo niin on! :D Neitiki täälä jo tohkeissaan reppua pakkaa :D Kaikki kamat pitäs saada mukaan :D

Mökille mennään eka, muistaakseni torstaina tullaan sinnepäin.

Porukat siis hakee teidät?

Niin joo ja kuulin huhuja et joudut oleen *****tiellä yksin... tuu tänne :D

Porukat siis hakee teidät?

Niin joo ja kuulin huhuja et joudut oleen *****tiellä yksin... tuu tänne :D

Joo hakee. No niin mä vähän aattelinki tulla.. en vaan viel oo ehtiny sulle kertoo.. :laugh: :laugh:

Voidaan käydä sit vaikka vähän shoppaileen.. :whistle:

Shoppaileen... Millä rahalla :laugh:

Joo meillähän on tuo levitettävä sohva, ja jos tuntuu et tarviitta oman huoneen, niin eiköhän tuo jätkä mene sen aikaa meidän huoneessa... Mitkä päivät ne muuten oli?

Shoppaileen... Millä rahalla :laugh:

Joo meillähän on tuo levitettävä sohva, ja jos tuntuu et tarviitta oman huoneen, niin eiköhän tuo jätkä mene sen aikaa meidän huoneessa... Mitkä päivät ne muuten oli?

Kyl me varmaan siel ....tiellä ollaan yöt.. helpompi se on niin..

Te voitte aamulla sit meidät noutaa ja palauttaa takas illalla.. :saint: :laugh:

Yhteistyössä