Pyörällä ajaminen sattuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
.. olen alkumetreillä raskaana ja pyörällä ajaminen sattuu. Ei siis itse ajaminen vaan silloin kun täristää eli on kuoppainen tärinä kohta. Tuntuu kohdussa/ munasarjoissa repivää/pistävää kipua.

Pitäskö mun lopettaa pyöräily siis tähän paikkaan.?

Onks ihan normaalia?

JA onko siitä jotain haittaa sikiölle?

Maalaisjärjellä voisi ajatella, että kantsii vaikka kävellä, jos tuntuu noin pahalta ajaa fillarilla. Mulla raskaana ollessa pyöräily puudutti joka paikan. Eipä sit pyöräilty, kun tuntui niin ikävälle.

Jos sulla pyöräilystä tulee kipua niin älä aja, se on se sääntö! Kyllä sinne sisuksiin alkaa käymään jos minkälaisia pistäviä ja repiviä kipuja kun raskaaksi tulee. JOS epäilyttää kysy neuvolasta. Mut noi pienet kivut, pistokset ym on normaaleja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sulla pyöräilystä tulee kipua niin älä aja, se on se sääntö! Kyllä sinne sisuksiin alkaa käymään jos minkälaisia pistäviä ja repiviä kipuja kun raskaaksi tulee. JOS epäilyttää kysy neuvolasta. Mut noi pienet kivut, pistokset ym on normaaleja.

Voiko se johtaa jopa keskenmenoon? Mä ajan pyörällä työmatkat ja yleensä kyl jokapaikkaan. Niin nytkö se pitää sit lopettaa ja alkaa lihomaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukka-75:
Maalaisjärjellä voisi ajatella, että kantsii vaikka kävellä, jos tuntuu noin pahalta ajaa fillarilla. Mulla raskaana ollessa pyöräily puudutti joka paikan. Eipä sit pyöräilty, kun tuntui niin ikävälle.

kävelläkkään en voi kuin pehmeällä teillä. en haluaisi luopua liikunnasta kokonaan :(

ei ekassa raskaudessa ollu mitään tälläistä.

Yhteistyössä