Tätä aivan samaa olen miettinyt! :|Alkuperäinen kirjoittaja Leeli:Ehdottomasti käytän ja vaadin lapsiltanikin sen käyttöä. En oo ihan vielä ymmärätäny tätä juttuu, että lapselle laitetaan kypärä päähän ja istutetaan vanhempien pyörän kyytiin ja sitte ite ajellaan ilman kypärää. Aika onneton on se lapsi siellä pyörän kyydissä jos jotain käykin ja äiti/isä makaa tajuttomana maassa. Ja ennenkaikkea se esimerkin näyttäminen lapsille. Kyllähän ne vaan alkaa aika pienenä jo ihmettellä, että miks vanhemmat ei käytä kypärää ja helposti se sitten jää pois lapseltakin.
haluatko kertoa enemmän mitä tapahtui? Muistatko millainen kypärä sulla oli ja käytät nyt?Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :koko perhe. Olen itse elävä todiste että kypärää kannattaa käyttää.
Kaaduin ja pää edellä tiehen; selvisin ruhjeilla ja haljenneella kypärällä.
Lääkäri totesi että kypärä pelasti!!!!!!!!!!
Ihmettelen miksi kypärää ei käytetä!
Tilanne tuli nopeasti: jouduin lievässä alamäessä tekemään äkkijarrutuksen ja refleksinomaisesti käsi käsijarrulle => etupyörään, siitä kaaressa katuun..... jotenkin näin se meni. Kypärä oli Kesportista ostettu, siinä luki MET, uusi saman tyyppinen.Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :haluatko kertoa enemmän mitä tapahtui? Muistatko millainen kypärä sulla oli ja käytät nyt?
Hups, ei kiva. Oletko käyttänyt sen jälkeen kypärä?Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Minun pappani on kuollut pyörällä kaatuessa :/
Bell merkkinenAlkuperäinen kirjoittaja äiskä:käytättekö pyöräilessä kypärä?
Minkä merkkinen?
Miksi käytät tai et käytät?
nostoAlkuperäinen kirjoittaja pappa75:Bell merkkinenAlkuperäinen kirjoittaja äiskä:käytättekö pyöräilessä kypärä?
Minkä merkkinen?
Miksi käytät tai et käytät?
Mie olen ajatellut tuunata oman kypärän (jahka sen ensin kaupasta ulos kannan) kivaksi kärpässieni-kypäräksi =)Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:En käytä kun ne on rumia.. :ashamed: