Ä
Äitinalle
Vieras
Onko muilla ollut vastaavaa eli 4,5v. ei suostu harjoittelemaan pyllyn pyyhkimistä? Olen itse päiväkodissa työskennellyt ja siellä n. 4v. alettiin harjoittelu. En oleta siis että tarvitsisi osata tuo taito, mutta ihmettelen reaktiota kun ehdotin kokeilemista. pyysin häntä edes yhden kerran kokeilemaan ja selvitin ettei todellakaan tarvitse vielä osata ja ihan vain kokeilee, koska ei muuten voi tietää onko se helppoa vai vaikeaa. Ja että minä neuvon vierestä. Hän vain kiljui hysteerisenä ettei suostu, koska se on vaikeaa
Mistähän moinen ennakkoasenne? Mikä aiheuttaisi näin suurta vastustusta tätä kohtaan? Yksi mikä mieleeni tuli, että olisko joku voinut pakottaa harjoittelemaan? poika on kotihoidossa ja seurakunnan kerhoa käy. Isänsä ei ole ehdottanut harjoittelemista. Onko muilla ollut tämmöstä vastustusta ja miten olette saaneet lapsen edes yrittämään? Pitäisikö vain odottaa ja yrittää vasta paljon myöhemmin uudelleen. Mutta mikä keinoksi jos ei vain halua ja entäs sitten kun on jo eskari-ikäinen? :/