Puukotus päiväkodissa

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kai se täytyy sitten uskoa, ettei ketään täällä tällainen kiinnosta.

en mä ainakaan halua miettiä noin surullisia ja kamalia tapahtumia, oma pää vaan stressaantuu ja alkaa ajattelee jos omalle kohdalle tapahtus ja mitä kaikkee voikaan käydä.. :'( haluan ajatella mielummin ilosia juttuja =)

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).

Noh, jos se puukottaja olisi ovikelloa soittanut, niin varmaankin olisi avattu kuitenkin. Ellei puukko kourassa olisi sitten ollut jo oven takana, mitä epäilen.

todella synkkää, että nyt jo noin pieniä kohtaan hyökätään. Tässä tapauksessa ilmeisesti oli mieleltään sairaasta ihmisestä kyse, joten toivottavasti ei saa jatkoa.

pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).

Todellakaan hymyilytä niin vähääkään! Uskomatonta! Suurin osa aikuisten työpaikoilta on suljettujen ovien takana, mutta kouluhuimme ja päiväkoteihimme saa marssia siis aivan kuka vaan! Viime kesänähän oli suomessa joku mt-potilas mennyt aamuyöstä suomessa johonkin päiväkotiin.. Silloin oli onni onnettomuudessa. Mutta mitä odotamme?

Todellakaan hymyilytä niin vähääkään! Uskomatonta! Suurin osa aikuisten työpaikoilta on suljettujen ovien takana, mutta kouluhuimme ja päiväkoteihimme saa marssia siis aivan kuka vaan! Viime kesänähän oli suomessa joku mt-potilas mennyt aamuyöstä suomessa johonkin päiväkotiin.. Silloin oli onni onnettomuudessa. Mutta mitä odotamme?

Tuo hymiö tulee AINA, kun sulkumerkin edessä on ä tai ö ilman väliä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noh, jos se puukottaja olisi ovikelloa soittanut, niin varmaankin olisi avattu kuitenkin. Ellei puukko kourassa olisi sitten ollut jo oven takana, mitä epäilen.

naama maalattu sillä oli...ite en avais ovea.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

naama maalattu sillä oli...ite en avais ovea.

Mä kanssa luulen, että olis avattu. Jos ovessa ei ole lasia ei siitä läpi näe kuka hakee, ja jos taas on lasi on varmaan taas riskitekijä, eikö? Lisäksi jos ruuhka-aikaan sisään astelee, ei siinä paljon kerkiä hoitajat kattelemaan kuka tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
en mä ainakaan halua miettiä noin surullisia ja kamalia tapahtumia, oma pää vaan stressaantuu ja alkaa ajattelee jos omalle kohdalle tapahtus ja mitä kaikkee voikaan käydä.. :'( haluan ajatella mielummin ilosia juttuja =)

Voi tuuti lullaa sulle vaan! Ihanko pitäis leuan alta kutitella ja uskotella että mitään pahaa ei tapahdu kenellekään ikinä missään? Elä vaan tynnyrissä ja pumpulissa, tuutilullaa.

Yhteistyössä