Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Kai se täytyy sitten uskoa, ettei ketään täällä tällainen kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Kai se täytyy sitten uskoa, ettei ketään täällä tällainen kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).
Todellakaan hymyilytä niin vähääkään! Uskomatonta! Suurin osa aikuisten työpaikoilta on suljettujen ovien takana, mutta kouluhuimme ja päiväkoteihimme saa marssia siis aivan kuka vaan! Viime kesänähän oli suomessa joku mt-potilas mennyt aamuyöstä suomessa johonkin päiväkotiin.. Silloin oli onni onnettomuudessa. Mutta mitä odotamme?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).
Noh, jos se puukottaja olisi ovikelloa soittanut, niin varmaankin olisi avattu kuitenkin. Ellei puukko kourassa olisi sitten ollut jo oven takana, mitä epäilen.
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:pitää pitää auki!!!!! ovikello on sitä varten! Oikeasti mä en vie lastani pk:hon joka pitää oviaan sepposen selällään (asun Helsingissä).
Noh, jos se puukottaja olisi ovikelloa soittanut, niin varmaankin olisi avattu kuitenkin. Ellei puukko kourassa olisi sitten ollut jo oven takana, mitä epäilen.
naama maalattu sillä oli...ite en avais ovea.
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:en mä ainakaan halua miettiä noin surullisia ja kamalia tapahtumia, oma pää vaan stressaantuu ja alkaa ajattelee jos omalle kohdalle tapahtus ja mitä kaikkee voikaan käydä.. :'( haluan ajatella mielummin ilosia juttuja =)