Puuha Pete Rolle pitäisi saada..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miirulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miirulainen

Vieras
Olen monet kaupat etsinyt enkä mistään löydä. Kummipoika niin haluaisi kyseisen lelun joululahjaksi.. Osaako kukaan sanoa mistä voisin sellaisen löytää? Tai onko kellään myytävänä sellaista? ;)

Voi olla Prismassa, Cittarissa, Honkkarissa, Vaparissa, perinteisissä lelukaupoissa.
Toi riippuu niin paljon mistä kaupungista on kyse. Itse metsästin Turusta Nossea, ja löysin. Yhtään Rollea en nähnyt, mutta meillä se jo onkin.

Nimittäin meillä ihan sama ongelma, mutta oman pojan (vähän alle 3 v.) ainoa lahjatoive on Rolle ja sellaista ei ole löytynyt _vielä_ mistään :( Edes nettikaupoista en ole onnistunut pongaamaan... Huutonetissä oli, mut en haluais käytettyä ostaa, kun niissä usein niitä leikin jälkiä tietysti on... Ja kun tämä on se "tärkein" lahja pojalle.

Joten vinkkiä kaupasta tai nettikaupasta kaipaisin minäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja tämäpä sattui:
Nimittäin meillä ihan sama ongelma, mutta oman pojan (vähän alle 3 v.) ainoa lahjatoive on Rolle ja sellaista ei ole löytynyt _vielä_ mistään :( Edes nettikaupoista en ole onnistunut pongaamaan... Huutonetissä oli, mut en haluais käytettyä ostaa, kun niissä usein niitä leikin jälkiä tietysti on... Ja kun tämä on se "tärkein" lahja pojalle.

Joten vinkkiä kaupasta tai nettikaupasta kaipaisin minäkin!

Niin ja Prismat ja VapaaValinnat + paiakllinen iso lelukauppa on jo koluttu. Kaivuria, Nossea, Touhua löytyy kyllä, mutta se Rolle :(

Alkuperäinen kirjoittaja Katharina:
Turussa muuten kun mietin oli Toy for us, tai jotain sinnepäin, niin Rolle.
Tosin itse en ole turkulainen että se ei paljon auta.

Kiitos! Täytyykin sitten varmaan lähteä Turkuun (jos ei muualta nyt vastaan tule), kun tästä ei niin kovin pitkä matka sinne ole.

Alkuperäinen kirjoittaja miirulainen:
Olen monet kaupat etsinyt enkä mistään löydä. Kummipoika niin haluaisi kyseisen lelun joululahjaksi.. Osaako kukaan sanoa mistä voisin sellaisen löytää? Tai onko kellään myytävänä sellaista? ;)

Hei

Jos vielä joku kaipaa tätä tietoa kuten minä eilen, niin Raksilan k-citymarketissa oli noita Rolleja vielä 6 kpl. Oli kahdessa erilaisessa pakkauksessakin (palikoilla ja ilman palikoita).

Yhteistyössä