Pussailetko kavereitasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk

Vieras
Mua alkoi vaivaamaan kun vuodenvaihteessa istuttiin iltaa meillä ja mieheni miespuolinen kaveri alkoi suutelemaan miestäni ?!
Minusta se ei ollut kivaa mut olenkohan mä taas vaan vähän vanhanaikainen. Mä en kyllä hyväksyisi sitäkään jos joku naispuolinen kaveri imuttelis miestäni :/
Tuli paha mieli enkä oikein tiedä miten puhuisin miehelleni asiasta vai jätänkö puhumatta?

No löysää vähän pipoasi. Tuskin kukaan naispuolinen alkaa miestäsi imutella. Kunhan ollut kaveri liian päissään ja vitsillä pussannut. Tuskin se homo kuitenkaan on??

Osa mun kavereista (naisista) pussa toisiaan juodessa. Mutta ei ne niitä pussaa jotka siitä ei tykkää (minä).

Suukko minustakin on ok mut ei mikään muutaman minutin kielari enää mene siihen rajoihin. Siksi jäi vaivaamaan :( Eikä mullakaan ole tapana nuoleskella kavereitani.

Joskus teininä tuli kyllä tyttöjen kanssa pussailtua humalassa, mutta tää oli kyllä juurikin tyttöjen välistä, et en oo kyllä nähny kahta hetero miestä toisiaan suutelemassa. Mun mies on niin homokammoinen, ettei kyllä tuommoiseen suostuisi toisen miehen kanssa. Kuulostaa minunkin mielestä tosi oudolta, varsinkin jos sun mies on ihan hetero?!

Tosin pakko myöntää että en tunne tuota kaveria niin hyvin että tietäisin onko hänellä sitten tapana pussailla intohimosesti kavereitaan...
Nais ystävää hänellä ei ole ja välillä miheni on baari illan jälkeen tuonut tämän kaverin meille saunomaan hänen kanssaan kaksistaan. Ehkä mä olen vähän vainoharhanen enkä miehestäni mitään petturia halua vääntää. Mut silti mua alkoi oksettaa ja epäilyt heräsivät.
Mieheni ei vaan ole sen oloinen ollut että miespuoliset ystävät kiinnostaisivat seksin merkeissä.

No se oli nuorempana kun tuli pussailtua kaikkia, ei suudeltua kylläkään kuin harvoja kavereita... Kyllä toi mies on joskus kaveriaan kännispäissään pussannut, mutta mistään kielareista ei ole kyllä ollut kyse :D

Ehkä juuri se ettei miestäni häirinnyt niin minua vaivaa.
Eikä se ollut eilen muistavinaankaan kun sanoin että mua edelleen oksettaa sen pussailut. Tosin molemmat miehet olivat vahvassa humalassa joten voi olla ihan totta että ei muista. Mut ei kommentoinut asiaa kuitenkaan mitenkää.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk;27800248:
Ehkä juuri se ettei miestäni häirinnyt niin minua vaivaa.
Eikä se ollut eilen muistavinaankaan kun sanoin että mua edelleen oksettaa sen pussailut. Tosin molemmat miehet olivat vahvassa humalassa joten voi olla ihan totta että ei muista. Mut ei kommentoinut asiaa kuitenkaan mitenkää.

Mikä niissä oksettaa?
Bestis voi kyllä pussailla pelleilymiehellä muita miehiä, mutta ei siitä homoa tai edes biseksuaalia silti saisi leivottua millää.

:)

Suukossa se häiritsee että jos joku nainen suutelis mieheni kanssa tuohon tyyliin niin riita olis jo valmis! Nyt mä olen vaan jotenkin "puulla päähän lyöty" kun en tiedä mitä ajatella...

Alkuperäinen kirjoittaja yäk;27800302:
Suukossa se häiritsee että jos joku nainen suutelis mieheni kanssa tuohon tyyliin niin riita olis jo valmis! Nyt mä olen vaan jotenkin "puulla päähän lyöty" kun en tiedä mitä ajatella...

Et kuitenkaan oikeasti kuvittele miehesi olevan toisesta miehestä seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnostunut? Eikö silloin ole järkevin olettamus että vain pelleili kaverinsa kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja yäk;27800330:
Varmaan onkin järkevin :) mut mä en aina osaa järkevästi ajatella.

Ja on tuo mies joskus ennenkin suukotellut kaveriaan mut eri lailla.

Humalassa meni vähän "överiksi"?
Ei se kumminkaan ole sama kuin seksin harrastaminen tai edes sitä että seksiä haluaisi harrastaa? Jos ei miehistä kiihotu niin ylilyötykään pila ei homoksi tee.

Mulla on pari sellaista naispuoleista ystävää jonka kanssa pusut humalassa vaihdellaan. Miespuoleisia ystäviä pussaan poskelle tai otsalle, humalassa silloinkin. Myös muutama miespuoleinen ystäväni saattaa suukottaa minua poskelle tai otsalle.

Mummeliisa - Kiitos :)
Sä olet varmaan ihan oikeassa. Mä vaan ylireagoin koko juttuun. Ja unohdan nyt koko hömpän! Sattuuhan noita hölmöilyjä eikä mitään ihmeempiä ole tapahtunut. Ehkä mä en edes mieheltäni mitään tenttaa vaan annan asian olla.
Mulla vaan ei ole ketään kaveria jonka kanssa olisin asiaa puinut. Ehkä nyt helpottaa kun pääsin tänne paapattaa...

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Tuota en ole ystäväpiirissäni koskaan nähnyt. Me suukotellaan kyllä vastakkaista sukupuolta, kaikki mennen tullen, mutta mä esim. en ole koskaan suukottanut naispuolisia ystäviäni suulle. Vaikka sekin nyt muotia on. :) Toisaalta jos tuollainen joskus tapahtuisi niin pelleilyn piikkiin se menisi. Homoja toki on kaveripiirissä.

Yhteistyössä