Bileissä tapahtunutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Evelyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Evelyn"

Vieras
Oltiinpas tossa kaveripariskunnan luona viettämässä iltaa euroviisujen, jutustelun, hyvien juomien ja naposteltavan kera. Neljä pariskuntaa oli meitä ja hauskaa oli, paitsi että yksi lyhyt episodi jäi vaivaamaan mieltä.

Jossain vaiheessa istuttiin siinä yhden pariskunnan kanssa, muut oli vessas/keittiös/tupakalla tms... Tässä pariskunnassa nainen on todella hyvännäköinen ja usein olen ollut huomaavinani, että katselee miestäni hiukan "sillä silmällä". No mitäs siitä, mieheni on hyvä ja hauska tyyppi, komeakin (jos ny pudottais sen 10-20 kg painoakin vielä). Tällä naisella on mies, joka ei ole kyllä samaa sarjaa. Ei komee (jos ny ei rumakaan) ja hiukan moukkakin. Se mies sitten heitti ihan yhtäkkiä, toki oli humalassa, jotain että "kiinnostaisko parinvaihto". Oltiin ihan huumorilla hetken me mukana, mutta huomasin sen naisen... no se oli toisaalta häpeillen, mutta toisaalta tuntui odottavan että suostuttais...

No mun mies pisti pelin sitten poikki. Hiukan aikaa se toinen äijä vielä jatkoi siitä, mutta sitten muita tuli paikalle ja homma hiljeni... ja se sitten siitä.

Kuiteskin jotenkin jäi tunne, että toi nainen olis taatusti halunnut muhinoimaan mieheni kanssa. Ja mä voin sanoa, että en ikimaailmassa haluais kenenkään kanssa tehdä moista touhua, mut jos olis pakko, niin en ekana kyllä just ton miehen kanssa.

Asiasta ei puhuttu sanallakaan myöhemmin. Tosin olen varma, että mieheni ei sitä miettinyt. Sen kyllä olen huomannut, että mieheni kyllä nauttii tuon naisen huomiosta... Tunsikin naisen ennen mua...

No olipas sekavaa, mitäs aattelette. Niin ja ikää meillä on semmoset 26-28 koko porukalla...

[QUOTE="ap";23768724]Jaa onks tommonen ehdottelu yleistäkin ? Ja lähteekö jokku mukaanki ?[/QUOTE]

En tiedä onko yleistä tai kuinka moni mukaan lähtee mutta mitä tekemistä sillä on teidän kanssa? Te ette ole kiinnostuneita ja joku muu voi olla, so what?

Saisin varmaan slaagin, jos joku kavereistani ehdottaisi tollasta. :D

Hyi, en todellakaan haluaisi kavereiden kesken (enkä oikeastaan kenenkään muunkaan kanssa) tollasta, ihan liikaa riskejä. Miten niiden kavereiden kanssa voisi parinvaihdon jälkeen olla normaalisti, entä jos joku ihastuisi jne.

Jaa, kyllä musta ois ihan todella omituista, jos tuttavapiiristä alettais ehdottelemaan parinvaihtoa. Todella vaivaannuttavaa. Varmaan vähentäisin hengailua ko ihmisten kanssa.

No tuskin sinulla pelkoa siitä, että miehesi lähtisi tuon toisen naisen matkaan, että voit varmaan unohtaa koko jutun? Ihan normaalia, että ihmiset nauttii huomiosta, mutta siis jos ei itse ole lähtenyt leikkiin mukaan niin en näe ongelmaa missään suunnassa. Se on sen hyvännäköisen kaverin oma häpee, jos haluaa miestäsi.

Ja mitä tuollaiseen ehdotukseen tulee niin luulen, että eivät 100% läpällä sitä heittäneet vaan ovat ehkä puhuneet keskenään ennen sinne illanistujaisiin tuloa (tosin en tietenkään ollut paikalla), mutta voitte jättää sen omaan arvoonsa kun ette kerran ole itse moisesta kiinnostuneita. (En itsekään olisi.. ihan sama kuka kyseessä..)

Varmaan se nainen miehelleen ensin ehdotellu. Mä ehkä viihtyisin aika huonosti sellaisen naisen seurassa joka selvästi haluaa mun miestä. Se on jotenkin vaan vaivaannuttavaa.

Yhteistyössä