purnausta ystävästä, ottaa niin pattiin

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
mulla on eräs ystävä, joka on oikea nirppanokka. soittaa noin 3 kertaa viikossa puhuu tunnin kaks, viimeksi lauantaina mä sille soitin ja puhuttiin noin tunti. tänään tää ystävä sitten soitti. täällä on hirveä keli, ja en pystynyt vastaamaan puhelimeen, sit olin hammashoitolassa lapsen kanssa, ja en pystynyt vastaamaan kun yritti uudestaan soittaa. sit laitto mulle viestin: en useasti soita. luulis sinulla kotirouvalla olevan aikaa puhua kanssani. laitoin viestin myöhemmin, että en tänään ennätä , kun oli vielä paljon asioita, ja navetta hommatkin tekemättä. tuli viesti, ettei jouda huomenna puhumaan kun menee töihin. mutta mä kuulema olen kotirouva ja mulla on aikaa puhua, on kuulema vaan teko syitä noi mitä hänelle sanoin, miksi en vastannsut, ja miksi en pystynyt puhumaan. ei sen kaaliin mene, että vaikka mä olen kotona, niin en ole kotirouva, vaan mulla on omat hommat. ja kyllä yleensä vastaan ja puhun, mutta mun kiireet ja esteet ei näköjään paljon paina. siinä menköön töihin. mä en ainakaan soita |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No ohhoh. :o Mullakin jää monet kerrat vastaamatta, en ehdi kertakaikkiaan puhua aina. Vaikka olenkin pelkkä kotiäiti.
mä vaan taas mietin, että miks mä en pane tämän kans välejä poikki lopullisesti, kun sen puolelta tulee vittuilua ja pottuilua jatkuvasti ja suun soittoo. mä olen sitä koittanut tukea joka asiassa, kun ukkojen kanssa on seikkaillut, ja ajanut itsensä jos mihin kuseen. niin aina olen kuunnellut ja tukenut. itse en ole saanut muuta kuin vit... palkakseni. :headwall: :headwall: :headwall:

Mullakin yks kaveri aina sanoo, että kyllähän sulla on nyt aikaa ja itä kiireitä siellä sulla muka on. Kerran, kun ei uskonu, että nyt just en ehdi puhua, kun pitäs lapselle tehä ruokaa ja kysyinen lapsi huusi nälkäänsä jaloissa. No, kaveri ei uskonu, kun ei hänen asiassaaan niin kauheen kauan mene. Mie sanoin, että odota sit hetki, puhun kohta. Laitoin puhelimen aukinaisena keittiönpöydälle, nostin pojan syliin ja höpötin pojalle koko ajan mitä tein. "laitetaan ruoka lämpiämään" jne ja taisin vaipankin käydä siinä ennen syömistä vaihtamassa, laitoin vain puhelimen taskuun siksi aikaa. Kun poika oli syötetty, oli kaveri laittanu puhelimensa kiinni. Ei kai sitten ehtinyt odottamaan, kun mie olisin hoitanut omat pikkuasiani eka alta pois...

Oli ilkeetä tiedän, mutta jos ei aikasemmin sanomani asiat ja selitykset kelvannu ja ollu uskottavia... tuon jälkeen ei ole vastan vängännyt, jos olen sanonut että on huono hetki puhua...

Mua ärsyttää myös ystävi joka kuvittelee mulla olevan tunti tolkulla aikaa kuunnella hänen jaarituksiaan.Puheluita ei millään saa lopetettua!!! Ja jos en vastaa suuttuu juuri kyseisellä tavalla.pienten lasten äitinä luulisi ymmärtävän ettei lapsista ole kivaa jos äiti höpisee tunninkin puhelimeen.Soittaa yleensä kun oma lapsi nukkuu eikä yhtään huomioi ettei meidän lapset välttämättä nuku pvunia.

Minä en ymmärrä sitä, että miksi te ette sano suoraan noille idootti-kavereille?
Ja onko tommonen ylipäänsä kaveri jos suuttuu sittä että toinen ei pysty sillä hetkellä puhumaan? En mie jaksais mitään vittuiluja, sanoisin suorat sanat ja jos ei muutu niin panisin välit poikki. Kavereiden idea on se, että niistä on iloa ja apuakin ja että se on molemmille mukavaa se kaveruus, ei tommonen.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
No ohhoh. :o Mullakin jää monet kerrat vastaamatta, en ehdi kertakaikkiaan puhua aina. Vaikka olenkin pelkkä kotiäiti.
mä vaan taas mietin, että miks mä en pane tämän kans välejä poikki lopullisesti, kun sen puolelta tulee vittuilua ja pottuilua jatkuvasti ja suun soittoo. mä olen sitä koittanut tukea joka asiassa, kun ukkojen kanssa on seikkaillut, ja ajanut itsensä jos mihin kuseen. niin aina olen kuunnellut ja tukenut. itse en ole saanut muuta kuin vit... palkakseni. :headwall: :headwall: :headwall:

:( En ihmettele vaikka sinun tekeekin mieli laittaakin välit poikki. Kurjaa (ja suorastaan vittumaista) kun joutuu tukemaan joka mutkassa, ja itse ei saa ystävyydestä mitään. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:

:( En ihmettele vaikka sinun tekeekin mieli laittaakin välit poikki. Kurjaa (ja suorastaan vittumaista) kun joutuu tukemaan joka mutkassa, ja itse ei saa ystävyydestä mitään. :snotty:
nyt olis aikaa soittaa, mutta eipä huvita. ja olis taas tulossa kahden viikon päästä viikonlopuksi tänne mun passattavaksi viiden lapsensa kanssa, mutta jos mä ehdotan, että kävisin siellä päiväseltään parin pienimmän kanssa, niin ikinä ei rouvalle passaa :headwall: :headwall:

Yhteistyössä