mulla on eräs ystävä, joka on oikea nirppanokka. soittaa noin 3 kertaa viikossa puhuu tunnin kaks, viimeksi lauantaina mä sille soitin ja puhuttiin noin tunti. tänään tää ystävä sitten soitti. täällä on hirveä keli, ja en pystynyt vastaamaan puhelimeen, sit olin hammashoitolassa lapsen kanssa, ja en pystynyt vastaamaan kun yritti uudestaan soittaa. sit laitto mulle viestin: en useasti soita. luulis sinulla kotirouvalla olevan aikaa puhua kanssani. laitoin viestin myöhemmin, että en tänään ennätä , kun oli vielä paljon asioita, ja navetta hommatkin tekemättä. tuli viesti, ettei jouda huomenna puhumaan kun menee töihin. mutta mä kuulema olen kotirouva ja mulla on aikaa puhua, on kuulema vaan teko syitä noi mitä hänelle sanoin, miksi en vastannsut, ja miksi en pystynyt puhumaan. ei sen kaaliin mene, että vaikka mä olen kotona, niin en ole kotirouva, vaan mulla on omat hommat. ja kyllä yleensä vastaan ja puhun, mutta mun kiireet ja esteet ei näköjään paljon paina. siinä menköön töihin. mä en ainakaan soita |O |O