Purkaan pahan oloni teille..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerran petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä on niin tutun kuulosta, sama homma oli täällä meillä pari vuotta sitten. ON SE SITTEN KUMMA JUTTU KU LAPSET ON PIENIÄ NIIN SILLOIN MIEHET HYPPÄÄ VIERAISSA, JUST KU NIITÄKIN TARVITTAIS VAUVAN HOIDOSSA JNE. JA KOTONA!!! Jatkettiin yhesä oloa mutta kyllä sitä vieläkin epäilee eikä sitä enää oo niin sinisilmänen!! Kovasti voimia sulle!!!! Raastaa sydäntäni aatella et oot samassa tilanteessa kuin mä pari vuotta sitten.

Itse miettisin sitä, että hakiko miehesi suhteenne ulkopuolelta jotakin, mitä hän sillä hetkellä tarvitsi ja jota ei ollut osannut/ kyennyt parisuhteessaan hakemaan/ tekemään VAI onko kyse miehestä, joka tilaisuuden tullen aina pettää, olipa oma suhde ja asiat kuinka hyvällä mallilla tahansa. Jos löydätte yhdessä (tai parempi: jos miehesi löytää) jonkun järkevän syyn käytökselleen, sellaisen, jonka sinäkin ymmärrät ja tiedät todeksi ja voitte yhdessä asioita tarvittaessa muuttaa, niin silloin teillä on mahdollisuus jatkaa suhdetta ja sulla ajan kanssa mahdollisuus saada luotto takaisin. Jos taas kyse on siitä, että miehelläsi nyt vain toisinaan on vieraita naisia, niin silloin voit vain valita jäätkö vai lähdetkö. Miehesi ei siinä tapauksessa nimittäin ole se, joka muuttuu.
Nimim. kokemusta on

Minä en nyt sori vaan usko, että tämä on totta. Koska miks ihmeessä olisit päästänyt tämän naisen kotiisi? Sori vaan, mutta pitää olla vähän ÄKÄISYYTTÄ ettei sua pidetä kynnysmattona. Ja mun kotiini on ainakin ihan turha tuoda yhtään horatsua, oli ikä mikä tahansa.

Toinen on se, että miksi ottaisit vielä kotiisi yöks tällaisen? En nyt ymmärrä yhtään.

Jos tämä on totta, niin en ymmärrä miksi jatkaisit enää miehesi kanssa. Lisäksi pitäisin huolen, että tämän naisen maine on menntytä koko kaupungissa ja työpaikassa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Minä en nyt sori vaan usko, että tämä on totta. Koska miks ihmeessä olisit päästänyt tämän naisen kotiisi? Sori vaan, mutta pitää olla vähän ÄKÄISYYTTÄ ettei sua pidetä kynnysmattona. Ja mun kotiini on ainakin ihan turha tuoda yhtään horatsua, oli ikä mikä tahansa.

Toinen on se, että miksi ottaisit vielä kotiisi yöks tällaisen? En nyt ymmärrä yhtään.

Jos tämä on totta, niin en ymmärrä miksi jatkaisit enää miehesi kanssa. Lisäksi pitäisin huolen, että tämän naisen maine on menntytä koko kaupungissa ja työpaikassa jne.

Tämä juttu on ikävä kyllä täysin totta. Ja mä päästin tämän naisen kotiimme siksi koska hänhän oli mieheni työkaveri. Ja halusin nähdä onko tämä oikeasti sellainen kun mieheni oli tätä kuvaillut aikaisemmin.
Baari-reissun jälkeen tämä tuli mieheni mukana meille(he ilmeisesti luulivat että olin nukkumassa) tämä nainen oli myös menossa aamulla töihin mieheni ja minun kyydissä. Naiselle tuli kyllä kova kiire jostain syystä lähteä kotiin käryn käydessä.
Mutta siis kyllä,olen idiootti ja uskoin mieheni valheita heidän pelkästä "työsuhteesta".
Ja niinkuin olen aikaisemmin jo sanonut niin jo pelkästään lasten takia haluan vielä yrittää ja jatkaa liittoa. Luottamuksen toivon palaavan vielä jonain päivänä..

Yhteistyössä