V
vieras4
Vieras
Elän 8v kestäneessä parisuhteessa. Meillä on 2 lasta. Olen viime aikoina miettinyt rakastanko miestäni. Enkä vieläkään tiedä. Arki sujuu meillä mukavasti ja tulemme hyvin juttuun keskenämme. Kipinä vain puuttuu täysin, tuntuu kuin eläisin kämppiksenä mieheni kanssa. Välitän hänestä kyllä mutta rakastanko, en tiedä. Seksihaluni ovat lähes täysin kadonneet jo aikoja sitten, sängyssä on toimintaa vain miehen mieliksi. Hän ei kyllä tiedä näitä ajatuksiani. Tiedän että mieheni rakastaa ja haluaa minua, itse en vain kykene samaan. Jos meillä ei olisi lapsia, lähtisin tästä suhteesta koska tuntuu etten saa tästä sitä mitä kaipaan. Lasten vuoksi jatkan tätä kämppisoloista elämääni näin. Kyllä meillä halataan ja pussataankin mutta minun osaltani se on teatteria, teen niin koska niin kuuluu tehdä.
En tiedä mitä tällä kirjoituksellani haen, tuli vain sellainen olo että haluan tämän jollekkin kertoa.
En tiedä mitä tällä kirjoituksellani haen, tuli vain sellainen olo että haluan tämän jollekkin kertoa.