Puoli vuorokautta supistellut jo kipeästi, jos lähden yön aikana sairaalaan niin voiko ja saanko vaatia että synnytän ja lähden kotiin??

• Viestiketjun aloittaja äiti04
  • Ensimmäinen viesti
mulla oli yks yö 8 tuntia supistuksia joita tuli 10-30minuutin välein. ei siis "säännöllisiä". kestivät vajaan minuutin ja teki kipeetä. osa supistuksista oli jo yhtä kipeitä kun synnytyssupistukset. muutamalla kerralla tunsi kuinka supistuksen aikana vauva painui alaspäin. sitten ne kuitenkin loppui. raskausviikkoja oli tuolloin 37+2.
monen mielestä mun olis pitäny lähtee sairaalaan. miksi?

Kettukarkki
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
lisäänpä vielä, että sama paniikki meinasi mul hiipiä myös kun kuopus tki tuloaan maailmaan. Palstailin enkä halunnut lähteä.
Kun vihdoin lähdin, sanoin vielä miehelle autossa että ei mennä sairaalaan vaan tehdään jotain muuta :LOL:
Mies ajo sitkeesti kohti sairaalaa kun heti kun pääsin ovista sisään niin meni vedet. Siitä reilu 30min oli tyttö sylissä.
HEH :D Minä puolestani en uskonut, että synnytys todellakin käynnistyy juuri sinä aamuna, edellisenä aamuna ja oikeastaan koko päivän kun oli ollut väärää hälytystä. Niinpä siinä sitten viivyttelin kuumassa suihkussa ja pyysin miestä vielä keittämään aamuteetkin, kunnes miehen ilmeestä näin että ehkä sittenkin pitäisi lähteä sairaalaan. Matka kesti esikon hoitoon viemiesineen reilun puolituntia, vedet meni tutkimushuoneen lattialle ja 1,5 tuntia myöhemmin oli tyttö sylissä :D Että ei se avautumisvaihe aina niin kamalan järisyttävän kipeä ole ;)

Yhteistyössä