puolesta vai vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Williviini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Onko tuo hinta iso ? Oikeasti?

Tällä hetkellä suurin tarjous on 208 000 jota myyjä ei ole hyväksynyt. Minkä se myyjä sitten hyväksyy....?? mistä sitä tietää. Mutta jos tuolla lähtis niin olis edullinen.

No niin minustakin, ajattelin vaan, että jos en asioista mitään ymmärrä.

Millainen se ulkovarasto oli? Miten iso homma on laittaa sähköjutut myös kuivausrummulle? Oliko pesukone ylä- vai alakerrassa?

Alakerrassa oli pesukone, sellaine outo littana malli. En tiedä mahtuuko normi..? Ulkovarasto, sellainen peruskoppi. En ikinä halua kuivausrumpua, mutta muut sähköhommat tietty pitäis miettiä, netti :saint: yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tylsä nyt ainakin.

Jos joku on sisustanut ja laittanut tylsäks niin sehän on korjattavissa.

Ulkokuorta ja sijaintia vaikeampi muuttaa.

Sijainti on minulle hyvä :saint: enkä tuostaq ulkokuorestakaan valita. Lähinnä minua kiinnostaa sisältö ja se miten siitä saisin mieleiseni. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tylsä nyt ainakin.

Jos joku on sisustanut ja laittanut tylsäks niin sehän on korjattavissa.

Minä en edes sisustusta katso. Tuo asunto on niin tylsä, keittiö, kylppäri ja talo ulkoa. Näyttää vuokrakämpältä.

Musta keittiö ja kylppäri on sisustusta :)

En ikinä halua kuivausrumpua, mutta muut sähköhommat tietty pitäis miettiä, netti :saint: yms.

:D Voi olla että joskus haluatkin tai mies haluaa sellaisen.

Paljonko on matkaa kauppaan ja onko parkkipaikka katoksessa?

En ikinä halua kuivausrumpua, mutta muut sähköhommat tietty pitäis miettiä, netti :saint: yms.

:D Voi olla että joskus haluatkin tai mies haluaa sellaisen.

Paljonko on matkaa kauppaan ja onko parkkipaikka katoksessa?

Ei ole ukkoa eikä autoa. :whistle: joten en parkkiksia kauheesti tiiraillut, ei varmaan ollut kattoa.. Vain minä ja poika.

Bussiyhteydet on hyvät ja kauppakin kivan lähellä. Samoin koulut.

Teillehän olisi tuossa kivasti tilaa. Mitä ihmettä mietit, tee tarjous, jos olet asuntoa ostamassa.

Tilaa olis kivasti ja sitä halutaankin. Alue on rauhallinen ja yhteydet kivat.

Mutta etsin asuntoa pitkäksi aikaa, sellaista jota voin ajan kanssa laittaa mieleiseksi. Saattaa olla että pohdin liikaa.. onko tämä nyt elämäni asunto, vai löytyykö nurkan takaa parempi..?

Haluan pihaa jota voi vähän kuopia!

Selvisikö käynnillä, minkälaisia perheitä naapurissa on?

Olen siellä käynyt jo :D ja muksu on jo muuttamassa.

En tykkää kun keittiö on niin pieni ettei kunnon pöytä mahdu. Muuten tykkäsin. Siis tykkäsin pohjasta, rempattavaa tosi on. Mutta sen voi tehdä ajan kanssa.

Tykkää vaan pienestä keittiöstä. Tulee sekin päivä, kun olet niin väsynyt että keittiö näyttää ihan karmealta, silloin karkaat olohuoneeseen syömään etkä päästä vieraitakaan keittiöön.

Jos muksu on jo muuttamassa, tee tarjous. Lapsen hieman kasvettua hän on kaikkea vastaan ja silloin muutto on kurjempi juttu.

Tykkää vaan pienestä keittiöstä. Tulee sekin päivä, kun olet niin väsynyt että keittiö näyttää ihan karmealta, silloin karkaat olohuoneeseen syömään etkä päästä vieraitakaan keittiöön.

Jos muksu on jo muuttamassa, tee tarjous. Lapsen hieman kasvettua hän on kaikkea vastaan ja silloin muutto on kurjempi juttu.

:laugh: näppärää.

Ehkkä tätä tarttee tässä sultella.

Yhteistyössä