puolesta vai vastaan?

Itse haluaisin että keittiöstä olis ainaki jonkinlainen näköyhteys olkkariin.Kun on vieraita niin vois jutskata samal ku ne istuis olkkarissa ja ite hääris kyökin puolella =)Eikä tarvis huudella seinien läpi!Eli siinä mielessä en ottais tätä asuntoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Kiva. Sauna on yläkerrassa, mutta haittaako se sinua? Menisitkö kumminkaan pihalle vilvoittelemaan?
Jaa tuollasta en ollut ajatellutkaan. Kaikissa mitä ollan oltu katsomassa sauna on ollut ylhäällä. yhdessä toisin ollut parveke ylhäällä.

Piha oli suht iso verrattuna muihin vastaaviin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Ei sykähdyttänyt mutta kyllä siitä sais muokattua omansa näkösen, -ihan ok siis.
Ei se sisustukseltaa ole minua, siinähän sitä laittaisin. Mutta keittiö on suht pieni. Siellä vain pieni pöytä ja olkkarissa sitten isompi... en tiedä tykkäänkö..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä en tykkäis tuosta paikasta, se on vähän ankee..
Asutko täälläpäin?

Musta on kivasti omakotitaloalueen sivussa, tietty hämeenlinnantieltä kuuluu hieman "huminaa", nyt tosin rakentamassa jotain valleja siihen.
Asun joo, noilla tienoilla on tullu paljo kuljettua. Tarkemmin mä en osaa sanoo et millanen tuo on alueena mut mä en oo Vantaanlaaksosta ympäristönä tykänny koskaan. Siinä on liikaa sellasta mökkikylämäistä juttua mikä mulla tökkää heti, samoten ku on Ylästössä niillä uusilla alueilla. Ja tuo hämeenlinnantie on toinen juttu mistä mä en välitä..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Mä en tykkäis tuosta paikasta, se on vähän ankee..
Asutko täälläpäin?

Musta on kivasti omakotitaloalueen sivussa, tietty hämeenlinnantieltä kuuluu hieman "huminaa", nyt tosin rakentamassa jotain valleja siihen.
Asun joo, noilla tienoilla on tullu paljo kuljettua. Tarkemmin mä en osaa sanoo et millanen tuo on alueena mut mä en oo Vantaanlaaksosta ympäristönä tykänny koskaan. Siinä on liikaa sellasta mökkikylämäistä juttua mikä mulla tökkää heti, samoten ku on Ylästössä niillä uusilla alueilla. Ja tuo hämeenlinnantie on toinen juttu mistä mä en välitä..
No minu amökkeily ei hirveesti haittaa. Minusta lähinnä tekee alueen rauhalliseksi. Kellään muulla kuin asukkailla ei oikeestaa mitään asiaa sinne. Tarkoitan ettei ole mitään läpikulkua tai rymyporukkaa kulkemassa. Mutta saa nähän kunhan pohdin hyviä ja huonoja puolia..

 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Ihan ok mielestäni. Tietty hinta on täältä katsoen aika kova. Vastike on halpa. Huonejärjestys ihan hyvä, pientä pintaremonttia voi tehdä ajan kanssa. Osta pois!
Vastike on pieni ja samoin hinta :D en vaan oikein tajua Kiinteistömaailman tapaa kaupata. Antavat matalan hinnan ja sitä sitten pitää korotella kunnes ostaja on tyytyväinen. Jotenkin nurinkurista!
 

Yhteistyössä