S
sommeljeeri
Vieras
Kunpa palstan juntit käsittäisi sen. Sillien, laatikkojen ja rosollien makumaailmaan ei viini sovi.
Olut perinteinen joulujuoma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miks ei itte tos siskolla joi punkkua ja söin peuraaa ja hyvin sopi.Kunpa palstan juntit käsittäisi sen. Sillien, laatikkojen ja rosollien makumaailmaan ei viini sovi.
Olutta juo homot ja vammaset lesbot.Kunpa palstan juntit käsittäisi sen. Sillien, laatikkojen ja rosollien makumaailmaan ei viini sovi.
Karjalanpaistia voi tarjota elukoille,vaikka turvapaikan hakijoille.
ööh sähän sen päätät? oli kalkkunaakin. mä saan vapaata possua huomen. oli kiva yllätys medium peura. kaikki laatikot ja kalat jnee myös mut oli kiva yllätys se peura.Perkele, peura ei ole jouluruokaa. Kinkku ja karjalanpaisti ja rosolli on.
http://yle.fi/uutiset/viiniasiantuntija_taytelainen_punaviini_ei_kuulu_joulupoytaan/8514570
Ai oikein "otit" punaviiniä.....varsinainen herkuttelijaMeillä joulukinkku ja kotikalja kuuluvat ehdottomasti yhteen.
Joulupöydän alkupaloihin kuuluneen maksapateen kanssa otin tänään pienen määrän punaviiniä. Hyvältä maistui.
Hyvää joulua kaikille!
Siis ANTEEKSI mitä ihmettä?!
Kunkin joulupöytään kuuluu se mitä itseään huvittaa/mikä maistuu. Ei voi olla aloittaja tosissaan.
Meillä oli kalkkunaa, villisikaa, perinteistä kinkkua, erilaisia kaloja sekä myös juustoja (joiden kanssa käsittääkseni juodaan viinejä....) yms.yms. Tummaa olutta, vichyä, glögiä ja lapsille haluamaansa limpparia.
Kaikilla oli mukavaa ja kaikille maistui kaikki - eikä kukaan ollut humalassa. Toivon todellakin että AP on harvoja kuka näin tuomitsee toisten joulupöytätottumukset...!!! Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!![]()
Kai sitä nyt saa lipitää mitä haluaa?
Mulle joulupöydän juoma on itsetehty kotikalja. Vähän makeampana kuin normaalisti.
Ja juustopöydässä on sit halukkaille punkkua. Itse mieluummin otan pikkulasin väkevää, makeaa viiniä tai likööriä.