Punkku ei sitten kuulu joulupöytään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommeljeeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sitten tumma ei ole sun juttu. :)
Tummaa Kozelia voi juoda saunajuomana, kun se on niin mietoakin ja minä juon tummaa maun vuoksi.
täh mietoa saunaan? sauna kaljan pitää aina olla vähän vahvempaa ku normaalisti. esim hedelmä kaljat on hyvii auringossa mut saunakaljana karhu on just paras. niin tumma olut on ehkä liian paksua ja makeeta mun makuun. birra peroni on hyvää hedelmä kaljaa. oonkohan mä kertonu tätä ennen. mut mikähän ainesosa suomikaljas on mut ku juo yhden ni tekee mieli toista siis hampaisiin oikeesti tulee kolotus siis se sanonta kaljahampaasta pitää paikkansa. mut samaa kolotusta ei tuu ulkomaalaisista bisseistä :)

täh mietoa saunaan? sauna kaljan pitää aina olla vähän vahvempaa ku normaalisti. esim hedelmä kaljat on hyvii auringossa mut saunakaljana karhu on just paras. niin tumma olut on ehkä liian paksua ja makeeta mun makuun. birra peroni on hyvää hedelmä kaljaa. oonkohan mä kertonu tätä ennen. mut mikähän ainesosa suomikaljas on mut ku juo yhden ni tekee mieli toista siis hampaisiin oikeesti tulee kolotus siis se sanonta kaljahampaasta pitää paikkansa. mut samaa kolotusta ei tuu ulkomaalaisista bisseistä :)
No kun vahva menee liian helposti päähän. :p
Novopacké Pivo on 6,3 volttista. Yhden kun tempasen saunassa, niin menee liiankin raukeaksi olo. :D Ja joo, minun mielestä tsekkiläinen on parasta. Tsekeistä tulee hyviä juomia ja maailman (toiseksi)paras koirarotu.

Jos juon paljon viiniä niin tulen känniin. Joten siksi en juo liikaa.
Mulla ei ole tapana syödä tuntitolkulla. Ei pysty.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep! Itseänikin aina huvittaa viinin tai oluen juojat, jotka sanoo ettei halua känniin :D Sen maun takia kannattaakin maksaa 10x hinta. Eiköhän sitä känniä/hiprakkaa whatever kaikki tavoittele.
Tämän täytyy olla jonkun lähiöpirkon suusta, joka juo aina parhaalla hinta/kännisuhteella varustettua juomaa.

Toisilla tosiaan saattaa olla varaa maksaa huomattavasti enemmän makunautinnosta. Sääli, ettei sinulla ole.

Ja ei, kaikki eivät tavoittele känniä tai millä nimellä sitä haluatkin nimittää. Muille kuin alkoholisteille ei tee tiukkaa lopettaa pariin lasilliseen.

Tämän täytyy olla jonkun lähiöpirkon suusta, joka juo aina parhaalla hinta/kännisuhteella varustettua juomaa.

Toisilla tosiaan saattaa olla varaa maksaa huomattavasti enemmän makunautinnosta. Sääli, ettei sinulla ole.

Ja ei, kaikki eivät tavoittele känniä tai millä nimellä sitä haluatkin nimittää. Muille kuin alkoholisteille ei tee tiukkaa lopettaa pariin lasilliseen.

Juu jääköön väljähtymään se 500e maksanut pullo.

Kai se riippuu mitä ruokaa on joulupöydässä ja mitä tykkää juoda. Eikä kaikki hae humalaa tai känniä kun juo alkoholia.

Yhteistyössä