Punkku ei sitten kuulu joulupöytään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sommeljeeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ANTEEKSI mitä ihmettä?!

Kunkin joulupöytään kuuluu se mitä itseään huvittaa/mikä maistuu. Ei voi olla aloittaja tosissaan.

Meillä oli kalkkunaa, villisikaa, perinteistä kinkkua, erilaisia kaloja sekä myös juustoja (joiden kanssa käsittääkseni juodaan viinejä....) yms.yms. Tummaa olutta, vichyä, glögiä ja lapsille haluamaansa limpparia.

Kaikilla oli mukavaa ja kaikille maistui kaikki - eikä kukaan ollut humalassa. Toivon todellakin että AP on harvoja kuka näin tuomitsee toisten joulupöytätottumukset...!!! Hyvää ja rauhallista joulua kaikille! :)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Meillä joulukinkku ja kotikalja kuuluvat ehdottomasti yhteen.

Joulupöydän alkupaloihin kuuluneen maksapateen kanssa otin tänään pienen määrän punaviiniä. Hyvältä maistui.

Hyvää joulua kaikille!

Siis ANTEEKSI mitä ihmettä?!

Kunkin joulupöytään kuuluu se mitä itseään huvittaa/mikä maistuu. Ei voi olla aloittaja tosissaan.

Meillä oli kalkkunaa, villisikaa, perinteistä kinkkua, erilaisia kaloja sekä myös juustoja (joiden kanssa käsittääkseni juodaan viinejä....) yms.yms. Tummaa olutta, vichyä, glögiä ja lapsille haluamaansa limpparia.

Kaikilla oli mukavaa ja kaikille maistui kaikki - eikä kukaan ollut humalassa. Toivon todellakin että AP on harvoja kuka näin tuomitsee toisten joulupöytätottumukset...!!! Hyvää ja rauhallista joulua kaikille! :)

Monessa muussakin mediassa oli juttua viinin sopimattomuudesta joulupöytään. Ihmiset luulevat olevansa hienoja kun ostavat jouluksi punkkua. Sitten 364 päivää voi olla parempi ihminen.

Kai sitä nyt saa lipitää mitä haluaa?

Mulle joulupöydän juoma on itsetehty kotikalja. Vähän makeampana kuin normaalisti.

Ja juustopöydässä on sit halukkaille punkkua. Itse mieluummin otan pikkulasin väkevää, makeaa viiniä tai likööriä.

Kai sitä nyt saa lipitää mitä haluaa?

Mulle joulupöydän juoma on itsetehty kotikalja. Vähän makeampana kuin normaalisti.

Ja juustopöydässä on sit halukkaille punkkua. Itse mieluummin otan pikkulasin väkevää, makeaa viiniä tai likööriä.

Joulu on lasten juhla ja pullo olutta kinkun kanssa ei ole vielä juopottelua mutta viinilekasta saa jo kännit. Surkea siinä lasten katsoa kun äiti vetää perskännit.

Meidän perheen joulupöytään ei sisälly mitään alkoholipitoista. Näin ollut iät ja ajat. Juoda voi vaikka juhannuksena. Pääasia on ne ruoan maut. Eikä olla mitään ongelmakäyttäjiä.

Yhteistyössä