Mää oon nyt niin kyllästyny tähän jatkuvaan värjäilyyn. Ku oon luonnostaan blondi ja hiusten kasvu ihan himmeen nopeeta ni mä saan jatkuvasti olla värjäämäs. Ja nyt ei oikee enää jaksais, etenkää kesällä.
Onks vinkkei millä aineilla, miten, mä saan näistä helpoiten blondit?
Mä muistelisin että tuoreen sitruunan mehua käytettiin poistaa jotai sävyä hiuksista mut mitä se oli? Oliks se just sitä oranssihtavaa mitä blondaukses monesti tulee ku tällasista alkaa vaalentelee?'
Yyh ny apuaaaaah
Onks vinkkei millä aineilla, miten, mä saan näistä helpoiten blondit?
Mä muistelisin että tuoreen sitruunan mehua käytettiin poistaa jotai sävyä hiuksista mut mitä se oli? Oliks se just sitä oranssihtavaa mitä blondaukses monesti tulee ku tällasista alkaa vaalentelee?'
Yyh ny apuaaaaah