Punamustasta blondiks, help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mää oon nyt niin kyllästyny tähän jatkuvaan värjäilyyn. Ku oon luonnostaan blondi ja hiusten kasvu ihan himmeen nopeeta ni mä saan jatkuvasti olla värjäämäs. Ja nyt ei oikee enää jaksais, etenkää kesällä.

Onks vinkkei millä aineilla, miten, mä saan näistä helpoiten blondit?

Mä muistelisin että tuoreen sitruunan mehua käytettiin poistaa jotai sävyä hiuksista mut mitä se oli? Oliks se just sitä oranssihtavaa mitä blondaukses monesti tulee ku tällasista alkaa vaalentelee?'

Yyh ny apuaaaaah :D

Kehottaisin käväisemään kampaajalla - ihan varmuuden vuoksi ettei tule ikäviä yllätyksiä :).

En mä taida.. Vuosia sitten kävin kyseisen operaation teettään kampaajalla. Kahden värinpoiston ja blondauksen jälkeen mulla oli päänahka ruvella, hiukset kellertävän oranssit ja täysin kärähtäneet..

Noin ei oo käyny koskaa ku oon ite tehny, siis että hiukset menny niin karseeseen kuntoon, mul oli tollon ihan hamppuu hiukset. Aattelin vaan että jos jollai ois jotai hyviä vinkkejä tähän vaativaan toimenpiteeseen :D Eihän näistä suorilta mitää nättei blondei saa mut jos ees suht lähelle.. :D

En mä taida.. Vuosia sitten kävin kyseisen operaation teettään kampaajalla. Kahden värinpoiston ja blondauksen jälkeen mulla oli päänahka ruvella, hiukset kellertävän oranssit ja täysin kärähtäneet..

Noin ei oo käyny koskaa ku oon ite tehny, siis että hiukset menny niin karseeseen kuntoon, mul oli tollon ihan hamppuu hiukset. Aattelin vaan että jos jollai ois jotai hyviä vinkkejä tähän vaativaan toimenpiteeseen :D Eihän näistä suorilta mitää nättei blondei saa mut jos ees suht lähelle.. :D

Oiskohan kaupoissa myytävänä mitään värinpoistoainetta?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerran oli ihan mustat hiukset ja halusin ihan blondit. Käytin 7 värinpoistoa 2 viikon aikana ja tulos oli se että jouduin hiuslakalla linttaamaan päälyhiukset alas koska ne katkesi tosi tyvestä ja näytin punkkarilta millä oli pitkät hiukset alhaalta.. että näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26422102:
Ei hiukset kestä mitään vaalennusaineita loputtomiin, eli jos ei karvasto vaalene suosiolla parilla käsittelyllä niin pitää pitää tauko ja kestää kuontalonsa.
Mikäli meinaa pitää hiuksensa edes päässään, eikä tyynyllä.

Joo ei sitä kerralla pysty ku yhen värinpoiston ja blondauksen. Parin viikon päästä sit uudelleen. Se oranssi kuontalo ei kyllä kauheesti houkuttele mutta taitaa olla ainoo vaihtoehto vaan kestää se. Onneks ei oo kesän aikaan duunei.. :D

pikkuhiljaa värinpoistoja ja sit kun alkaa olee tarpeeks vaaleenoranssi niin vaikka jotain tuhkanvaaleaa niin tulee blondit. mä pilasin tukkani jatkuvalla värinpoistelulla ja blondauksella, onneks nyt on jo paremmassa kunnossa ja värinä tumma, niin kuin okeastikkin :D

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
otat aina värinpoiston ja siihen päälle tuhkalla, siis värisävyittäin ei millään vaaleistavaaleimmalla tuhkalla kun hiukset on vielä tumman oranssit niin saat suht siedettävän sävyn siksi aikaa kun taas kestää värjätä :) ja hopeashamppoota!

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
[QUOTE="vieras";26422142]otat aina värinpoiston ja siihen päälle tuhkalla, siis värisävyittäin ei millään vaaleistavaaleimmalla tuhkalla kun hiukset on vielä tumman oranssit niin saat suht siedettävän sävyn siksi aikaa kun taas kestää värjätä :) ja hopeashamppoota![/QUOTE]

Ai joo hopeashamppoo! Mistä tota saa? Saaks ihan normikaupoista? Mä meinasin etä tarjoustalosta haen huomenna värit ku se on tos lähellä, saakohan sieltä hopeashamppoota?

Kyllä mä maksaisin osaavalle kampaajalle siitä ilosta että saisin pitää tukkani ja kehtaisin kulkea ulkonakin..
Eli pikkuhiljaa raidoittamalla tulee paras&hiuksia säästävin lopputulos.
Ja tuosta hopeashampoosta, se taittaa hiuksista sitä keltaisuutta mutta ei muuta, ei ole siis avuksi värinpoistoon.

[QUOTE="Mä";26422049]Joo ei onnistu, mustasta ja harvoin punasestakaan saa Blondia. Kukertavan keltasen punertavan ehkä.[/QUOTE]

Kukertavan keltaisesta saa blondin hopeashampoolla!!!
Jos hiukset kellertää, älä blondaa lisää!
Itselläni oli ihan punertavan oranssit hiukset, suorastaan kusenväriset ja Bc Bonacuren hopeashampoon iskin pari kertaa päähän pariksi kymmeneksi minuutiksi niin hiuksista tuli valkoiset. Mitä nyt hyvin vähän näkyi vaalean haalean pinkkejä raitoja jossakin.

Mä vetäsin tummanruskeesta blondiks noilla garnierin raita aineilla.. Ostin kolme purkkia, mulla siis pitkät hiukset ja levitin koko päähän.. ihan pikkusen oli sellaiset oranssihtavat latvoista mutta muten blondi keralla.. :D

Yhteistyössä