L
"lähettäjä"
Vieras
Minä yritin tässä taannoin vaalentaa tukkaa, en ihan blondiksi mutta lähtökohtana oli tuo musta tukka. Noh, lopputulos oli se, että 4 värinpoiston jälkeen hiuksiin ei enää tarttunut väri (edes kevytväri) ja loppujen lopuksi menin istumaan kampaajan tuoliin. Pitkistä hiuksista luovuin heti, leikattiin polkka-malli ja nyt on värinä päässä tuollainen punertavan ruskea.
Please, ota vinkistä vaari, mene kampaajalle. Varsinkin jos sulla on siellä latvassa useampaan kertaan värjättyä tukkaa. Kotikonstein et vain saa hyvää lopputulosta ja jäljelle jää ehkäpä vieläkin kärähtäneempi ja kärsineempi tukka mitä se on kampaajalla käynnin jälkeen. Tiedän, että hinta voi kirpaista, mutta mieti tätä: ostat 4 värinpoistoa ja pari-kolme väriä (nämä yhteensä karkeasti 70 euroa) ja lopputuloksena joudut turvautuun siihen kaljuun.
Jos jotain tapaa pitäisi suositella näin jälkiviisaana: mene kampaajalle, ota värinpoisto ja raidat. Mene kuukauden päästä uudelleen ja ota lisää raitoja, jne. jne.
Please, ota vinkistä vaari, mene kampaajalle. Varsinkin jos sulla on siellä latvassa useampaan kertaan värjättyä tukkaa. Kotikonstein et vain saa hyvää lopputulosta ja jäljelle jää ehkäpä vieläkin kärähtäneempi ja kärsineempi tukka mitä se on kampaajalla käynnin jälkeen. Tiedän, että hinta voi kirpaista, mutta mieti tätä: ostat 4 värinpoistoa ja pari-kolme väriä (nämä yhteensä karkeasti 70 euroa) ja lopputuloksena joudut turvautuun siihen kaljuun.
Jos jotain tapaa pitäisi suositella näin jälkiviisaana: mene kampaajalle, ota värinpoisto ja raidat. Mene kuukauden päästä uudelleen ja ota lisää raitoja, jne. jne.