Punamustasta blondiks, help!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä yritin tässä taannoin vaalentaa tukkaa, en ihan blondiksi mutta lähtökohtana oli tuo musta tukka. Noh, lopputulos oli se, että 4 värinpoiston jälkeen hiuksiin ei enää tarttunut väri (edes kevytväri) ja loppujen lopuksi menin istumaan kampaajan tuoliin. Pitkistä hiuksista luovuin heti, leikattiin polkka-malli ja nyt on värinä päässä tuollainen punertavan ruskea.

Please, ota vinkistä vaari, mene kampaajalle. Varsinkin jos sulla on siellä latvassa useampaan kertaan värjättyä tukkaa. Kotikonstein et vain saa hyvää lopputulosta ja jäljelle jää ehkäpä vieläkin kärähtäneempi ja kärsineempi tukka mitä se on kampaajalla käynnin jälkeen. Tiedän, että hinta voi kirpaista, mutta mieti tätä: ostat 4 värinpoistoa ja pari-kolme väriä (nämä yhteensä karkeasti 70 euroa) ja lopputuloksena joudut turvautuun siihen kaljuun. ;)

Jos jotain tapaa pitäisi suositella näin jälkiviisaana: mene kampaajalle, ota värinpoisto ja raidat. Mene kuukauden päästä uudelleen ja ota lisää raitoja, jne. jne.

[QUOTE="öööö";26422367]Mä vetäsin tummanruskeesta blondiks noilla garnierin raita aineilla.. Ostin kolme purkkia, mulla siis pitkät hiukset ja levitin koko päähän.. ihan pikkusen oli sellaiset oranssihtavat latvoista mutta muten blondi keralla.. :D[/QUOTE]

Ja siis tosta värjäyksestä noin viikko, niin laitoin tuhkanvaalean pähän ja tsadaa blondi oli :D

[QUOTE="lähettäjä";26422371]
Jos jotain tapaa pitäisi suositella näin jälkiviisaana: mene kampaajalle, ota värinpoisto ja raidat. Mene kuukauden päästä uudelleen ja ota lisää raitoja, jne. jne.[/QUOTE]

Tätä minäkin suosittelen.

Itse kävin kerran kalliilla kampaajalla hoitamassa pohjavärin ja yhden setin raitoja ja sitten kotivärjäysraitoja, kunnes kehtasi vähentää raidoituksen määrää pikkuhiljaa ja tuloksena oma hiustenväri leikkaamatta pitkiä hiuksia.

Minulla oli vuosia ja vuosia värjätty mustaksi hiuksia. Vetäsin yhden värinpoiston ja yhden blondauksen Hopeashampoo muhitus x2 ja olin platinablondi ihan latvoja lukuunottamatta joka joka tapauksessa leikattiin vähän lyhyemmiksi sen jälkeen, kun leikkaus oli ylikasvanut.

Kyllä mä onnistuin ihan kotona vaalentamaan lähes mustan tukan ihan blondiksi. Eli värinpoistoa vaan. Mutta pidä tarpeeksi pitkä väli vaalennuskertojen välillä niin ei mee hiukset huonoon kuntoon. Ja kunnon hoitavat tuotteet kannattaa ostaa kampaamosta. Vähän aikaa joudut kulkemaan hieman keltasen sävyisellä tukalla, jos et värinpoiston jälkeen laita jotain sävytettä.

Yhteistyössä