Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

emppuliina
piti vielä tulla pyörähtämään,kyllähän tässä jo nukkumaankin joutais ;)
meidän koiruli kotiutui tänään pitkältä mummolareissulta.Oli toista kuukautta siellä.No aina siirtyi ja siirtyi,kun itse tuossa sairastelin..
sovittiin tuossa sartsukan kanssa että jos ensi kuussa olisi minulla kynttiläkutsut,eli merkatkaapa kalenteriin 18.11 klo 18 ja auton keulat kohti meitä :wave: =) =)
katoitteko sen 4d dokumentin tiistaina jossa vauvan mahassa oli vauva..aika järkyttäviä löydöksiä :eek: :/ mutta nyt öitä vaan! :wave: =)
 
Huomenet pikaiset.Tapania navetasta odottelen ja Oton kanssa tappelen saanko hetken olla koneella vai en.

En ole paljon telkkaria ole ehtinyt katseleen.Elämä on mennyt kiireisemmän puoleiseksi ja hyvä niin eipä niin kauheasti ehdi surujaan miettimään.Joka päivä haudalla käydään ja siihen päälle muut hommat.Joskus haudalla tulee kaksikin kertaa päivässä käytyä.Harmittaa vain että kovasti on tuulenut ei kynttilät pysy palamassa.No mutta kestääpä kauemmin kun joka kerta saa olla sytyttämässä samat uudelleen.

Tässä tosiaan tänään siivoan huomisia kynttiläkutsujani varten jotka on klo 13 joten tervetuloa kaikki kynnelle kykenevät.Osoitteen saa yv:nä tai sähköpostilla sronkanen@hotmail.com.Kauheata kramppi kuumetta jo.Saas nähä kuinka menee.Onneksi mun sponsori on mukana.

 
Heitukalle oikein iso :hug: Kumpa vain selviäisit,mikä se sitten ikinä onkaan.Et varmaan halua mulle tuntemattomalle sitä kertoa yv:llä mutta ei se haittaa.Omat on asiasi mutta voinen sanoa että jonkinlainen haju mullakin kriiseistä omalla tavallani on.
Toivottavasti et nyt loukkaantunut sanomisistani!Oikeasti oikein paljon voimia ja jaksamista :hug:

Sartsukka jonka PAKKO mennä SIIVOAMAAN!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 11:40 sartsukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 11:32 millamaria kirjoitti:
mun isä kuoli viimeyönä,
aika sekavat tunnelmat.. :'( :'(
Millamaria :hug: Otan osaa suruunne!Toivon paljon voimia ja jaksamista!Uskaltaako saako kysyä menikö yllätyksenä vai oliko joku sairaus joka hänet vei?
ihan yllättäen meni..yöllä oli kuollut omaan sänkyyn.. :'(
 
Millamaria :hug: Olen pahoillani ja edelleen voimia ja paljon toivon.Sanoja ei ole!Mutta jos haluat heittää yv:tä niin laita tai sähköpostiakin.Jos tuntuu ettei ole kuuntelijaa niin minä kyllä kuuntelen aivan varmasti.On tuo kuolema tällä hetkellä itsellä kauhean lähelläkin vielä.

sari
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2005 klo 09:42 heitukka kirjoitti:
joo kriisit on pahoja varsinkin kun niistä ei selviä.
Heitukka: voimia myös teille sinne, mikä ikinä onko kriisin syy.. ja pahoista kriiseistäkin selviää, mutta elämä voi olla aika paljonkin erinlainen kriisen jälkeen, ei välttämättä huonompaa mutta erinlaista... . :hug: Tsemppiä vaan kovasti!
 
Emppuliina
Millamaria:eek:tan osaa suureen suruunne,paljon :hug: ja jaksamista elämässä eteenpäin.

Heitukalle: myös jaksamista omissa asioissa.

Niin sateista ja harmaata,ainakin tällä suunnalla.
:/
jotenkin en ole vielä tälle päivälle kunnolla "käynnistynyt",täytynee tästä kai keittää kahvit. :whistle:
 
Viveca harmaana
Osanottoni Millamarialle! Elämä on yllätyksiä täynnä, valitettavasti myös niitä surullisimpiakin... :hug:

Jaksamista Heitukalle, kyllä niistä kriiseistä selviää vaikka ei heti siltä tuntuisi. Toivottavasti pystyt juttelemaan asiasta jonkun läheisen kanssa. :hug:

Sartsukalle edelleen voimia, suru on varmasti vielä pitkään läsnä. Minusta oli ihana lukea, kuinka käytte päivittäin haudalla ja sytyttämässä kynttilän. :hug:

Onpas surumielinen pino tänään. Eipä tässä pysty hirveästi omia asioita kirjoittelemaan. Jotenkin tuo sade ja synkkä ilma on ihan omiaan tälle päivälle. Palaillaan asiaan! Jaksamista kaikille!!! Kyllä se aurinko sieltä taas joskus pilkistää.... :flower:
 
Emppuliina
huomenta!

oltais tuossa piakkoin lähdössä ylivieskaan,jospa isännälle sais puvun/puvuntakin dressmanilta :whistle: =)
melkoinen myräkkä ulkona ja vielä sadetta päälle.
jokos Hennis kotiutunut laivailemasta? =)
mutta täytyy mennä vähän syömään ennen lähtöä.. :wave:
 
hennis
Moro mammat kotona ollaan taas. =) Voimia millamarialle ja heitukalle kovasti ja iso :hug: . Kyllä se siitä.Oli kiva reissu ja keliki oli hyvä merellä. =) =) Ymmärsinkö oikeen että 18.11 ois tapaaminen empuliinalla?? =) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuloiseen taas moikka :wave: =)
 
Emppuliina
Hennis:18.11 olis kynttiläkutsut meillä,mutta voi sitä tapailla muissa merkeissä jo aiemmin =) =) kiva että reissu sujui hyvin. =)
nyt täytyy mennä tv:n ääreen. ;) ja jos suklaalevyn myös... :p
 
carina harmailee
iltaa vaan puluset :D
meillä oli kone huollossa viikon verran ja kylläpä noi raksakiireetkin on tosissaan alkanu vanhaa juoksuttamaan :whistle:
mä taidan nyt ainaki tällä erää suosiolla lopettaa tän palstailun kun mulla tulee vaan turhia paineita ku mä mukamas tässä ketjussa oon mukana enkä kuitenkaan ehi kirjottelee :ashamed: :whistle: =)
meillä rakennushommat etenee kivasta et nyt on lattiat jo valettuna ja pellit katoilla elikä aletaan siirtymään pikkuhiljaa sinne sisätiloihin ahertamaan :attn: :D
mutta mä nyt poistun tästä puluparvesta toistaiseksi tuntemattomaksi ajaksi :ashamed: hauskaa syksyä sekä talven odotusta vaan kaikille puluille :D T:kiireinen rakentaja :LOL:
 
hennis
Huomenta mammat =) empuliina just voishan sitä sitte tullakki kyntiläkutsuille jos ei mitään ole sen kummempaa.Jeps tänään ootellaan mun pikku siskoa kylään kun sillon syysloma niin on maisemissa koko viikon. =) =) Vielä voimia millamarialle ja heitukalle kovasti :hug: Palataan juttuloiseen taas moikka :wave: =)
 
Viveca harmaana
Onpas hiljaista... Ja Carinakin päätti sitten uppoutua täysillä raksahommiin, höh. No kyllähän sen ymmärtää, että on todella kiireistä aikaa, tsemppiä vaan kovasti ja toivottavasti nyt ehdit kuitenkin edes joskus meille viestiä pukata!!! :wave:

Emppuliina: Se rintareppu odottelee meillä edelleen, soita ihmeessä jos taas liikut täälläpäin niin saat lainaksi!!! Me ei sitä tarvita vielä moneen kuukauteen!

Henniskin on kotiutunut laivalta, millos niitä tuliaisherkkuja pääsee maistelemaan, heh!? ;) :LOL:

Mitenkäs Hanne? Joko puheripuli on iskenyt? ;)

Mites Sartsukan kynttiläkutsut sujui? Katotaan sitten tosiaan niitä Emppuliinan kutsuja, jos sinne pääsis, on sentään vähän lähempänäkin...

Tänään haettu puukuorma (se ensimmäinen), vielä pitäis osa heittää varastoon, kummasti vaan selkään ottaa tuo homma. Poikakin oli kovasti auttelemassa kun käytiin lastaamassa kuorma. Isäntä tekee keittiön lattiaa. Ei siis mikään lepopäivä täälläkään suunnalla! :LOL:

Juuh. Nyt tekeen taas jotain. MOIMOI!!! :wave:
 
Emppuliina
Viveca:juu,soittelen.Meinasin jo unohtaa sen repun :ashamed: sama pää kesät talvet..

Hennis:eek:letko perhekerhoon menossa??ajattelin jos oltais päästy samoille jousille.. ;) vai onko sun sisko pitempään teillä..?=) =)

mitenkäs Hanne jakselee??tai Hipsukka? =)
mutta nyt syömään joten moikka vain :wave:
 
Terve vaan!

Vai jättää Carina meidän seuran?! :/ mutta ei meille kirjoittelusta niin kannata ottaa painetta, kirjoita silloin jaksat ja viihtit.. :wave:

Mikäs tuli Heitukan tytyn nimeksi? :wave:

Meillä tyttö on nuhassa, ja vatsa ripulilla.. eli taitaapa tulla hampaita :/ Ja tässä samassa hötäkässä on neiti oppinut seisomaan puuta vasten, ja olenko edes muistanut kertoa että kontatakkin jo osaa :ashamed:

mutta nyt jotain ruokaa napaa kohti :wave:

hennis, oli kiva reissu käydä hellun kanssa kahdestaan :heart: sori, kolmestaan :saint:

 
hennis
empuliina täytyy kattoa aamulla sitä kerhoa ilmottelen jos ollaan menossa. Hipsukka oli kiva reissu. =) =) Viveca joo karkkia tuli kyllä ostettua ja isäntä osti nahkatakin ja mulle neuletakin. =) =) Heh sai muuten isäntä halavalla oluttu mutta keron siitä sitte nokatuste lisää. =) =) jeps palataan askaan taas niin joo empuliina ei ollu systeri muutako kävi kylässä tossa kihlatunsa kans ja söivät kans samalla meillä. Mutta palataan askaan taas moikka :wave: =) =)
 
Niin ei se kynttiläjuttu ollut sit mun homma.Ihan liian monimutkaisia ne paperihommat ja sitten tuon Tapanin kanssa tuli riitaaa.Ensin sanoo että aloita vain ja että on tukena ja sitten se on niin hermona että sanoi Otollekin sellaisen lauseen että mun raja menee siinä.Ollaan kotona.Siivotaan,pyykätään,leivotaan ja jne.Jos kerran on niin parempi.Tässä on jo muutenkin niin paljon kaikkea että mun on parempi pysyä vaikka emäntänä.On niin hienoja ne kynttilät ja ihanan tuoksusia.Että kyllä mä niitä tilaan.

Emppuliina:Laitoin sulle asiasta jo yksäriäkin tuossa jokunen aika sitten.
 

Yhteistyössä