Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

hipsukka: ei ole viellä ollut ristiäisiä. ja saa nähdä tuleeko niitä. mitäs muuta tänne? huomenna ois taas onneksi kerho. tänään onkin hyvä päivä että pääsee puistoon ja pihalle tekemään pihahommia ja sisällä remonttia. kyllä taas päivä menee äkkiä.
 
Terppa vaan kaikille!!! :wave:

Ilmoittaudun palstavahvuuteen jälleen pitkästä aikaa! :attn: Jokos oli ikävä?!?! :kieh:

Mitäs sitä olikaan täällä tapahtunut... *rapsuttaa päätään*

Heitukalla oli jonnii moinen kriisi menossa, ja lähettäisinkin oikeen kovasti jaksamisia oli se sitte mitä hyvänsä!! :hug: Ainaa saa yksäriä laittaa jos tuntuu että haluat purkaa tuntojas.

Millamarialla oli kans ikäviä uutisia tuomisina tänne, erittäin isoin halauksin voimia teille!!!

Sartsukka, vielä tätäkin kautta pahoittelut ettei se kynttiläjutska lähtenytkään odotetulla tavalla toimimaan. Toivottavasti löydät jotain muuta tilalle mistä pidät yhtä paljon!!

Hipsukalla on neiti kipeenä, puskaradio on pölöttänyt... Jaksuja sekä tyttärelle että äidille! :hug:

Hennis oli tullu laivalta ja kuulinki jo tuosta oluthommelista, TOOOSI halvalla oli olutta saanu! ;)

Voih!! Ikävää jos Carina meinaa jättää meidät ihan kokonaan! Siis ihan tosissaan niin, ei tarttee ottaa ressiä siitä ettetkö kerkee kirjottaa, kirjotat sit ku on aikaa siihen ja FBI:n agenttina saa aina toimia... :whistle: B)

Vivecan remppakin vaan etenee etenemistään, hyvä homma!! *taputtaa käsiään*

Oliks emmpuliinalla mitä kuulumisia kun en yksinkertasesti muista, ainaski koira oli palannu kotiin. Oliks teillä muuten uroslabbis?? Aattelin vaan kun tolle meidän labbikselle jossakin vaiheessa pitäs saaha raskaus päälle... :whistle: ;)

Oma nassukka:
Laikkauksesta kohta viikko aikaa ja nielu on edelleen kipee... :'( Kipulääkkeiden varassa eletään, lääkkeillä saa kivun hyvin pois mutta harmi vaan että kipu äityy kun yrittää syödä jotain. :ashamed: Sellasella jätski, jogurtti, kiisseli-linjalla on vedetty kohta viikko ja uskokaa tai älkää niin alkaa vähän jo maistua puulta. Tekis ihan sairaasti mieli kaikkee suolasta, kuten pizzaa, meetvurstia, tuoretta ruisleipää tai ihan mitä tahansa leipää... :p Lupaattehan viedä mut vaix Pedrinakseen syömään kunhan mulla ei oo nielu enää kipee?!?!?

Eipä täällä meillä tällä hetkellä muuta kummempata, päivä kerrallansa mennään ja ootetaan että kipu loppuu...

Kaikille jaksuja ja terkkuja ja vaix mitä, minä en uskalla luvata millonka kirjottelen mutta käyn kyllä lukemassa!!!

Se on moro nyt jokski aikaa :wave:
 
emppuliina
Meillä nuo ristiäiset on pian kans ajankohtaiset =) pitää loppu viikosta vähän siivota kämppää.
Hanne:mukava "nähdä" sinutkin täällä.Kyllä sitä täytyy Pedrinakseen päästä,muistan ite että ei ollut kovin mukavaa olla sillä sose-ruokapohjalla. :x Niin se meidän koira on myös narttu..eli ei paritus onnistu meillä..ollaan kans ite mietitty sitä joskus..pitäishän se kohta puolin jos aikoo ku tuo neiti alkaa vanheta kun pian tulee 5v jouluna.
Hipsukalle:voimia sairaan lapsen kans. :hug:
mutta nyt pikku-ukko huutelee..
 
hennis
Se on moro mammat! =) Mulla taas koulua ke,to ja pe =) Ai että oon ylpeä itestäni oon sannu tehtävät tehtyä ajallaan. =) Joo voishan sitä Pedrinakseen mennäkki syöpötteleen joskus tässä. :p =) Jeps mutta palataan askaan taas ehotan muuten syöminki päiväksi lauantaita niin ei tarvis neitiä ottaa mukaan.... oisko vaikka 29.11 hyvä??? :attn: :attn: =)
 
Emppuliina
Terveiset suihkusta.kylläpä se mukavasti virkistää tuo suihku ja olis tuossa puolilta päivin jälkitark. neuvolassa.Hennis:kyllähän se lauantaikin varmaan passaa syöpöttelyyn=) =)
pitäis käydä samalla tässä kirkkoher.vir. vähän asioimassa.
Meidän koiruli heitti illalla laatat olohuoneen matolle
:x :/ olipas siinä mukavaa iltapuhdetta :whistle:
mutta taidan mennä pukemaan..
oisko tässä joku päivä tapaamista muuten?? =) :attn: =)
:wave: :wave:
 
Viveca harmaana
Tapaamisen kannalla juu! Enköhän minä ainakin pääse tulemaan! Pedrinas OK. :wave:

Emppuliina: Nuo "ihanat" koirulaiset! Meidän koirulainen sai eilen taas vaihteeksi valjaansa hajalle.... :/

Kiva kun Hannekin palasi kirjottelemaan! Toivottavasti pääsisit särkylääkkeistä pian eroon.

Harmi kun Sartsukan kynttiläjuttu ei onnistunutkaan. Ehkä sit vähän myöhemmin, jos vielä ei ollut vaan "oikea" hetki. Kivahan se olisi, jos itsekulla olisi joku tollanen "oma" juttu näin lapsenhoidon & kotitöiden ohella. Vaihtelu piristää kummasti!

Jokos Hipsukan tyty on paranemaan päin? Pipipuhalluksia sinne!
:hug:

Täällä edelleen sitä samaa. Remppaa remppaa remppaa.... Kohta pitäisi lähteä ostoksille taas tonne Isoon... Rahanmenoa ei voi estää... No, onneksi KELA oli tehnyt päätöksen mun äitiysrahasta, kummasti piristi! Nousee kivasti tulot! Isännän kanssa naurettiin, että eikun sitten heti taas uutta (vauvaa) putkeen niin hyvinhän tässä pärjää, kun ei joudu kotihoidontuella olemaan. :LOL: ;) Vai rupeaisko samantien lestadiolaiseksi???Adoptois muutaman muksun, jos ei jaksa kroppaa kiusata koko ajan. :D :LOL:

Jees mutta nyt poies. Mukavaa päivänjatkoa kaikille! Kiva kun tuo aurinkokin päätti ilmoitella itsestään!
 
Niin tässä tuli mieleen oletteko jotain friikkejä jonkin tavaran yms.kanssa?

Mulla meinana kun on ollut joskus että käsilaukkuja kauheasti saada.No se kausi on mennyt ohi aika hyvin.Kengät on joskus olleet kans mutta nyt kun laukkuja on ja kenkiä ei mun jalkoihin enään löydy niin ne on loppunut.

Enkeleistä olen aina pitänyt ja nyt on kauhea himo jos jossakin näkee jonkin enkelin ihan missä tahansa vaikka serveteissä niin pakko olis saada.

Sitten olen aina rakastanut kynttilöitä mutta nyt olen menossa niiden kanssa jo aivan hulluksi.Ja kun yhditää enkelin ja kynttilän niin olen melkein valmis siitä pulittamaankin etenkin jos ois vielä rahaakin.

Colliepatsaat on toinen.Tosin ei ole vasta kuin 3koska ei niitä oikein tahdo olla missään.

Lehmä aihe on kanssa uusin villitykseni mutta onneksi kauheasti ei ole niitäkään vastaan tullut.

rahakin tietysti kaikissa sanoo omansa että ei voi.Joskus on niin ihania juttuja että tosiaan silloin ei taloutta mieti vasta kuin sitten jälkeen päin.

Tilaa ei ole mutta silti vaan ne täytyy saada ja jonnekin kaappiimn saada.Kumpa joskus saisi paljon tilaa niin saisi kaikki nätisti esillekin.
 
Niin tässä tuli mieleen oletteko jotain friikkejä jonkin tavaran yms.kanssa?

Mulla meinana kun on ollut joskus että käsilaukkuja kauheasti saada.No se kausi on mennyt ohi aika hyvin.Kengät on joskus olleet kans mutta nyt kun laukkuja on ja kenkiä ei mun jalkoihin enään löydy niin ne on loppunut.

Enkeleistä olen aina pitänyt ja nyt on kauhea himo jos jossakin näkee jonkin enkelin ihan missä tahansa vaikka serveteissä niin pakko olis saada.

Sitten olen aina rakastanut kynttilöitä mutta nyt olen menossa niiden kanssa jo aivan hulluksi.Ja kun yhditää enkelin ja kynttilän niin olen melkein valmis siitä pulittamaankin etenkin jos ois vielä rahaakin.

Colliepatsaat on toinen.Tosin ei ole vasta kuin 3koska ei niitä oikein tahdo olla missään.

Lehmä aihe on kanssa uusin villitykseni mutta onneksi kauheasti ei ole niitäkään vastaan tullut.

rahakin tietysti kaikissa sanoo omansa että ei voi.Joskus on niin ihania juttuja että tosiaan silloin ei taloutta mieti vasta kuin sitten jälkeen päin.

Tilaa ei ole mutta silti vaan ne täytyy saada ja jonnekin kaappiimn saada.Kumpa joskus saisi paljon tilaa niin saisi kaikki nätisti esillekin.
 
Pikaseen "huomenta"

Nyt on elämä täälläkin alkanut voittamaan, kun viime yönnä saatiin nukuttua jo paremmin. pari edellisestä yötä oli sellaisia että \|O :ashamed:

Syöminki JOS se järjetetään 29,10 niin ei onnistu multa kun ollaan lomalla silloin ja mitenhän se Hannen kurkku? Tuskin on vielä siinä kunnossa että voi syyä mitä vaan...? Mutta jos käytte silloin niin minä tuun sitten joku toinen kerta matkaan :wave:

Hanne, kiitos seurasta.. ;) :D

mutta nyt tekkeen jotain kun on tullut koko aamupäivä vaan lorvailtua ja hussutettua rahaa.. :ashamed:

:wave:
 
hennis
Minkähän tavaran friikki sitä meikäläinen olis sitte öö no varmaan cd levy hih :LOL: niin ja sitte noi alusvaatteet isäntä marmattaa aina että taasko pitää olla ostamassa hih :LOL: Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas moikka :wave: =)
 
Emppuliina
tervehdys!olin positiivisesti yllättynyt kun ei ollut raskauskiloja kuin 1 jäljellä. =) =) =) =) =) =) =)
mutta noita "vanhoja"kiloja joitakin vielä. :whistle:
mites sopisiko meillä tapaaminen ensi viikon ma tai ti,jos vaikka ristiäisistä olisi joitain jäänyt rääpiäiseksi,jos vaikka hipsukkakin pääsisi?? =) =)
mutta nyt pienempi kutsuu joten see ya later... :wave: :wave: =)
 
me lähdetään näillä näkymin nyt pe lomalle ja tullaan sit seuraavan su pois..

Oot kyllä tosi hyvin saanut kilot pois, Emppuliina! *oon kade!* mulla on kanssa se kilo kaks jäljellä ja ne ei lähde vissiin ollenkaan pois :snotty:

Niin mulla on mainia kaikkeen siniseen :headwall: kuten ehkä meillä käyneet ovat sen huomanneet, ja ne kengät :ashamed:

Viveca, mites to perhekerho?

nyt kauppaan kun äsken kävin leikkauttaan tukan, on taas kunnolla lyhyt ;)


:wave: :D
 
emppuliina
Hennis:minulle ei käy se 29.10 pedrinakseen,kun pojalla lääkärineuvola silloin,aika jännä että sitäkin on lauantaisin,tai tietysti riippuu milloin se kokoontuminen sinne ois,kun neuvola on yhden maissa:whistle:
isäntäkin tuossa just kotiutui..
mummukin tulossa kohta käymään,alkaa nuo ristiäisasiatkin olla järjestyksissä.Anoppi leipoo sinne melkein kaikki ja minun äitini,niin ei tarvi siihen kuluttaa "energiaa". =) =)
Sartsukka:eek:len minäkin sellainen keräilijä,laukut,"vanhan ajan" nallet,kaikki kivat sisustustarvikkeet ym..
 
Viveca harmaana
Emppuliinallahan on kilot karissu vauhdilla! Ootko sä muistanut syödä ollenkaan? ;) Kiva olisi tavata, molemmat päivät käynee...Tosin mulla ei ole varmaan autoa käytössä, mut voisin ehkä isännän aamulla heittää töihin ja sit taas hakea. Jännää, ristiäiset ihan kohta....

Hipsukka: En tiedä torstaista, katotaan jaksaako...

Jahas, Emmerdale alkoi. POISTUN SIIS.............

 
hei! nyt on saatu piha kuntoon ennen lumen tuloa. onneksi. ja ristiäisiä tässä odotellaan. onneksi ei ole tarvinnut itse tehdä sinne mitään tai hankkia. ei siitä ainakaan tarvi vetää sit mitään ressiä. kun luki joissakin raskaus ajan kiloista onneksi on kaikki lähtenyt pois ja ei ole niitä ikinä tullut kuin pari kiloa. pitää katsoa sitä tapaamista. niin oliko se millon nyt?
 
Hohoi *huhuilee hiljaisuuteen* missä kaikki on???! :/

onko mammat vajonneet syysmasennukseen vai talvihorrokseen ekan pakkasaamun kunniaksi?

Meillä flunssa jatkaa eloaan ja öiden terrosointia, mutta käytin tytyä korvien tarkastuksella niin ei ollut mitään, tai toisessa oli niin paljon vaikkua että pitää liotella jollain tipoilla ja huomenna mennä uudestaan puhditukselle/tarkastukselle.

Siinäpä ne meidän kuulumiset, ens viikko on onneksi koulukkaiden syysloma ja me mennään tosiaan pohjoiseen silloin tai minä mennen muksujen kanssa...

Heitukka, ootteko te vasta rakentaneet talon kun pihahommia teette?

harmi Sartsukka ettei kynttilä juttu ottanut onnistuakseen, toivottavasti löydät jotain muuta mielekästä tekemistä kodin ulkopuolella jos tuntuu että on siihen halua/tarvetta..

Mutta nyt täytyy mennä! :wave:
 
Täällä on piisannut kiirettä kun ensin kaikki pompottaa Tapania ´niin että sain kerrankin sanottua ihmisille suorat sanat.Sitten tuli vieraita ja iti tehdä ruokaa ja sitten pistettiin puolimullia pusseihin ja jaettiin kolmeen osaan ja kohta yks tulee hakeen niitä ja Tapani lähtee navetoimaan on siis aika moista haipakkaa ollut koko päivä että ei paljoa koneita ole kerennyt ajatella.Onneksi siis välillä tekemistäkin.Vieraille tein vohveleita 5litran taikinan ja melkein kaikki meni.Meitä oli kolme aikuista ja 4lasta ja sitten tietysti Tapani ja remppa mies kans niitä söi.
 
hennis
Täällä ollaan koulussa oon ollu niin ei oo koneelle ehtiny. =) =) Huomenna on kans koulua ja perjantaina kans. =) =) Jeps vivecaa ajoit meijän perässä aamulla :attn: huomasikko?? menit kärkkäiselle. =) Jeps mutta hipsukan sakille paranemista ja Hannen poijaalle kovasti ONNEA syntäripäivän johdosta!! :flower: =) =) Jeps nyt moro :wave: =) =)
 
Viveca harmaana
Mulla kai sit on sitä masennuksenpoikasta. Tai no, yliväsymystä ja stressiä vaan... :/ (hassua et kotiäitikin voi olla stressaantunut :\| ) No, ei enää kauan tarvis jaksaa tätä touhua, muutama viikko vaan ja sit helpottaa. Tai siis sitten alkaa joulukiireet. Eka OMA joulu! ;)

Hipsukasta ei varmaan sit huomenna seuraksi ole perhekerhoon, itse aattelin tuon pojan kanssa sinne vääntäytyä kun tuntuu että hyppii seinille sekin. Hyppiköön seinille siellä kerhossa sitten! :LOL:

Hennis: En tosiaankaan huomannu. Mut me mentiin Kärkkäiselle vasta 11 aikoihin, tais olla joku toinen kuitenkin. Noita "meidän" autoja kun tuntuu olevan täällä tosi paljon. Suosittu malli ja väri! :D

Nyt pois. Ei jaksa enempiä. MORO!
 
Viveca:Jaksuja!Kyllä kotiäitikin voi olla ja pahasti voikin olla stressaantunut ja masentunutkin. :hug:

Ei kummempia.Tulee Oton kummitäti poikansa kanssa ja lupasin vohveleita tehdä kun hän tuo kotitekoista omppuhilloa ja sitä ennen hieman tiskatakin voisi.Otto nukkuu vielä joka on iso ihme.Varmasti jää päiväunet välistä kun nukkunut nyt 11 tuntia.Joten meen tästä aamupalan tekoon ja jos kerkiän tiskaan vaikkei lämmintä vettä olekaan kun Tapani ei tietenkään ole pannuun muistanut laittaa valkiaa kun tuli sillä hoppu navettaan kun sen veljelle iski migreeni joka ei ole ihme eilisen jälkeen.

Mukavata päivää kaikille!
 
Niin kuinkas moni täällä on ns.susipari että ei ole vielä papinaamenta sanonut ja kuinka moni on?Ja onko susiparit ajatelleet häitä?Ja koskas naimisissa olevat meni naimisiin ja millaiset oli häänne?Paljonko vieraita?Mitä tarjositte?Missä piditte?Minä vuoden aikana?Pidittekö kuherruskuukauden?Jos piditte missä?Tai oliko se vain kuherrusviikonloppu?Ja jos vielä saisi udella paljonko häänne tuli maksamaan?Niin ja oliko polttarit ja kaikkea mitä tulee vain mieleen.
 

Yhteistyössä