Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

Hei taas.

"Elefantti-Antti oli väsynyt niin..." Elikkäs Rölli soi taustalla. :kieh: :LOL: Tässä odotellaan että makaronilaatikko valmistuis, sit pojan syöttö ja nukkuun. AJattelin kokeilla uutta aikataulua, et ruoka olis klo 12 eikä vasta klo 14-15, koska silloin tulee koko aamupv elettyä kaikilla naposteltavilla ja sit monesti tulee annettua pojalle 2 kunnon ruokaa perätysten. Ei hyvä. Katotaan miten tää toimii... Kuitenkin kun herätään jo 8:lta niin tää päivärytmi on ihan eri kuin joskus pari kk sitten, jolloin herättiin 9 jälkeen. :ashamed:

Millonkas Hipsukka kurvaa esittelemään sitä kuuluisaa uutta autoa??? :wave: Ja Hanne: Jos on alapainetta, niin silloin on lähdettävä liikkeelle! Tänne vaan! Heitukalle laitan y-viestiä.

Se on Henniskin melkein puolivälissä, hieno homma! Mulla on tuo maha jo niiiiiiiin iso, mieskin nauraa että kuinkahan iso vauva sieltä on tulossa kun on jo näin iso maha! Iiks... Neuvola vasta 2vk kuluttua, sitte on varmaan jo sen näköinen et olis koripallo joutunu vahingossa masuun... ;) :/

Emppuliina ja Millamaria jutteli tatskoista. Itse en hirveesti tykkää, paitsi joku iiiiiihan miniminitatska vois vielä mennä. Isännällä ollu koko sen ajan tatskakuume, mitä oltu yhdessä. Millonkahan repäsee? Varmaan ens vuonna ku täyttää 30... :LOL:

Kiva kuulla Sartsukasta! Kestää varmaan aikaa ennenkuin pääsee taas juttuihin mukaan, mutta tervetuloa vaan! Kiva olisi kuulla Oton touhuista!

Nyt kurkkiin uuniin ettei kärähdä. MORO!!! :wave:
 
Otto touhuaa kovasti ja sanojakin tulee.Oven kahvoihin yltetään ja omaa tahtoakin löytyy.Otto kasvaa aivan silmissä.On jo niin isoa poikaa ja traktorit kiinnostuksen kohde(joka ei ketään varmaan edes ylltätä,maatalon poika kun on)

Vivecalle:Mein rytmi on seuraavanlainen useimmiten.Poikkeuksiakin joskus on eli aamulla herätään 05-07 aikana ja aamuisin ei maita ruoka joten annan pullon maitoa.Sitten joskus 9aikana maittaa annan puuroa,n.11-12 ruoka ja pullo maitoa ja päikkäreille jotka kestää 1-3tuntia.Jonka jälkeen hetki leikkimistä ennen välipalaa joka on sitten n.14-15 aikana.sitten viiden aikana syödään taas lämmin ruoka ja seitsemän kahdeksan aikana iltapalaa ja sen jälkeen maito ja yöunille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:39 minä kirjoitti:
Hipsukka: oltiin eilen illalla yhtä aikaa Salessa.. ja huomasin sinut ja sun lähtevän uudella autolla... Siinä tajusin kuka oot täällä :D
Onpa kiva että joku noteraa minutkin pikasella kauppareissulla ;) minen kyllä nähnyt ketään tuttua :eek: :ashamed:

mutta nyt vikalistan hakuun mun autoon.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 12:30 hipsukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 11:39 minä kirjoitti:
Hipsukka: oltiin eilen illalla yhtä aikaa Salessa.. ja huomasin sinut ja sun lähtevän uudella autolla... Siinä tajusin kuka oot täällä :D
Onpa kiva että joku noteraa minutkin pikasella kauppareissulla ;) minen kyllä nähnyt ketään tuttua :eek: :ashamed:

mutta nyt vikalistan hakuun mun autoon.. :whistle:
Et sä mua tuntiskaan mutta miehes olis varmaan tuntenut minut ja mun miehen... :wave: :D
 
Viveca harmaana
Sartsukka: Juu me yritetään nyt ottaa käyttöön samantapanen aikataulu, eli:herätys klo 8, maitomuki, aamupuuro 8.30-9, 11 aikoihin juomista ulkoilun jälkeen, 12 ruoka + maito ja päikkäreille, päikkärit 12.30-14.30 (2h on meillä se yleisin uniaika), 15.00 välipala ja vesi, 17-18 ruoka ja maito, 20.30 iltapuuro ja maito, 21.00 nukkumaan. Pojan syömisissä ei muuten mitään ongelmaa, mutta itteä vaan alko tuo meidän entinen aikataulu mietityttään kun herätyskin on aikaistunut. Poika söi äsken hyvällä ruokahalulla & rimpuilematta makaronilaatikkoa ja nukahti sitten kiltisti vaunuihin. Eli hyvältä näyttää! :D

Hmm... Itse toivoisin, että jos joku tunnistaisi minut näistä jutuista täällä, niin ilmoittaisi kuka on yksityisviestinä. Ois vähän outo olo, jos joku ilmottaa: "Hei mä tunnen sut", mutta itse ei tietäis kuka ois kyseessä. Eli pieni vinkki nimimerkille "Minä". ;) Tosin mua ei taida täällä kukaan "ulkopuolinen" helpolla tunnistaakaan, kun täällä on asusteltu vasta niin vähän aikaa. B)

Siivota pitäis vaan täällä roikutaan.... taas.... kolmas kerta tänään....
:ashamed: Ai niin piti kurkata oisko Kokkolassa mitään kivaa teatteriesitystä tai hyvä leffa menossa lähiviikonloppuina... Jos lähettäis isännän kanssa "viihteelle". :LOL: Hyviä & tunnelmallisia ruokapaikkoja Kokkolasta, huhuu??? Eikös siellä ollu joku kellariravintola, ainaki ollut? Mikäs sen nimi olikaan??? VInkkejä kiitos!!! :attn:

Jees pois. MOI!
 
hennis
Neuvola uutisia: kaikki oli vaavilla ok =) =) :heart: On se kyllä kiva se lääkäri ei voi moittia oli joku sairaanhoito opiskelija kaverina. =) Tyttö oli kans ihan kivan tuntunen. Mua ei noi opiskelijat haittaa ollenkaan. =) =) Kuitenki ite kans ollu opiskelijana tietty vähä eri tilanteessa mutta kuiteski. Eihän kaikki mammat varmaankaan tykkää jos joku opiskelija tiirailee alapäätä. :/ :D Joo mutta eipä sen kummempaa heitukka mullaki mese laitan sulle y-viestiä niin turistaan. nyt moikka :wave: =) =)
 
Emppuliina
Heippati!

me sitten aamusta käytiin kuitenkin perhekerhossa,olikin mukavan rauhallinen kerho,ei aivan tupaten täynnä.Oisko ollut 10 äitiä ja monella 1 lapsi.

täällä ois pyykin siltystä,oisko halukkaita silittäjiä? *huhuilee monitoriin* =) =) ;)
isäntä tuli puolita päivin töistä,potee nyt kuumetautia..
pitäis lähteä ulos vähän reippailemaan,jos vaikka tässä sais aikaiseksi..

soittelin tuossa aamusta kirkkoherranvirastoon kun meille tulee jyväskylän seurakunnasta pappi kastamaan,kun hän on sukua..niin täytyi vähän kysellä noista kaste-asioista. ;) =)

meillä neiti uittelee lelujaan keittiön lavuaarissa,hän "tiskaa"..

:whistle:

hennis:kiva että vauveli voi hyvin.. =)
sartsukka:mukava että siellä otto kasvaa ja kehittyy =)
mutta nyt menen joten :wave:
 
hennis,
mulla ku ootin tota esikkoo niin oli mua vähän vanhempi poika neuvolassa harjottelussa ja se neuvolatäti sit opetti mulla miten ultrataan sisäkautta..(eka ultra)..sillon ei ollu hauskaa ku oli opiskelia mukana. :/
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2005 klo 15:58 millamaria kirjoitti:
hennis,
mulla ku ootin tota esikkoo niin oli mua vähän vanhempi poika neuvolassa harjottelussa ja se neuvolatäti sit opetti mulla miten ultrataan sisäkautta..(eka ultra)..sillon ei ollu hauskaa ku oli opiskelia mukana. :/
Millamaria joo ymmärrän mun pikku siskolla oli ollu ekan lapsen synnytyksessä joku kandi mies puolinen ei oikeen ollu tykänny mutta onneksi ne oli kysynny että haluaako opiskelijaa mukaan niin systeri oli sanonnu että EI . :D että semmosta mutta mulla kyllä lääkäri ultras ite ja opiskelija kirjotti vaan ylös kaikki mitäs se sano. =) =) Kiitos kaffesta hanne mun lippis unohtu teille. Kylläpä se kulukevuu takasi. =) =)
 
Emppuliina
hennis:mulla oli kans opiskelijoita molempien odotusaikana,mutta naispuoleisia.
ihan kivalta vaikutti tuo uus sarja "täydelliset naiset" =) =)
täytyy kai tässä kohta nukkumaan lähteä kun pienempikin nukahti :whistle: ;) =)
hanne:eek:letko pysynyt terveenä ,että voit mennä leikkaukseen? =)
 
Huomenta!

Laitoin tossa pojan koulutielle ja neiti vielä nukkuu, ei osaa oikeen alkaa millekään nyt ku ois "omaa" aikaa. Eikä varmaan muutenkaan mee kauaa ku neiti heräileepi.

Jotenki on semmonen harmaa ja synkkä aamu, tuuleeki melkosesti (mutta sehän tietää vain yhtä asiaa... ;) ).

Hennis, niin se lippis sitte jäi meille mutta tallessapa tuo täällä on.

Emppuliina, en VIELÄ oo tullu sairaaksi ja toivottavasti ei mitään tuukaan ennen huomista, muuten on menny ihan hukkaan tää monen päivän jännittäminen... Ihan hirvittää kuinka sitä on kipee huomenna! :'(

Sartsukka, ihana kuulla että tää teijän nuori mies on niin reipas ja varmaan tykkää kovasti olla iskän mukana hommissa.

Heitukka, rupesin miettimään että olitko niinku paljasjalkasia Ykalaisia, et vissiin jos oikeen muistan... *sama pää kesät talvet* Mistä oot kotosin? Mitä teet työkses tai mikä oot ammatiltas?

Hipsukka, :heart: :hug:

Viveca, vaikutti siltä että eilen sulla oli pientä nettiriippuvuutta ilmoilla... :D

Carina, mitäs sitä sulle olis, nooh, kuulumisia vois kysellä... On vissiin ollu raksalla kiireistä kun koneelle et oo kerenny! :)

Mutta johan tässä tulikin jotakin, palataan taas kun oon paremmalla tuulella ja asiaa!!

:wave:
 
Viveca harmaana
Huomenta! Synkähkö aamu juu... Ootellaanpa vähän jos paranis keli niin viittis lähteä kävellen keskustaan (ja matkaa kun on hurjat 2km)... :D KELAssa ja Tiimarissa olis tarkoitus käydä.

Joo nettiriippuvuus iski eilen. Semmosta se välillä.

Kovasti tsemppiä Hannelle huomiseen!!! :hug:

Ja Hipsukalle eilisen vuoksi: :hug: . Mites tyttö on voinut? Saitkos itse nukuttua koko yönä? Mites ne pojat? Löytykö?

Joo tänään ei sitten juttu irtoakaan. Lopettelen siis. MOIDO! :wave:
 
Olen kai seonnut mutta aloitin kynttilöiden myymisen enkä minkä tahansa vaan partylite kynttilöiden.Ja koska aloituskutsut pitää pitää kotona niin pidän nyt lauantaina 15.10 klo 13 ja kaikki ovat erittäin tervetulleita ainakin katsomaan jos ei vaikka ostamaankin.Kaikille halukkaille ajo-ohjeet yksärinä!

 
Viveca harmaana
Täällä YRITETÄÄN opettaa poikaa nukkumaan päikkärit sisällä... Kitinää, kitinää, kitinää.... Vaunuihin nukahtaa lähes AINA itsekseen ilman kitinöitä. Mutta sitten kun tulee se "pikkukakkonen" ja poika alkaa olla jo isohko, niin ajattelin että parempi pojan nukkua sisällä päikkärit ja vauva yksin vaunuissaan. Ja muutenkin ois hyvä tottua sisällä nukkumiseen nyt kun nuo kelit alkaa kohta oleen mitä mielenkiintoisempia.

Kelassa käytiin ja Tiimarissa, oli vähän tylsä reissu. Ei oikein keksiny mitä olis ostanu. Kynttilätki oli jotenki niin tavallisia. No, jotain pientä sentään tarttui mukaan.

Tylsistä kynttilöistä puheen ollen, vois miettiä niitä Sartsukan kynttiläkutsuja. Katellaan! Kiitos kutsusta joka tapauksessa!

Ja kitinä jatkuu........:/

MISSÄ KAIKKI ON?????? HUHUUUUUUUUUUUUUU???????????
:wave: :wave: :wave:
 
Viveca harmaana
Ei onnistunut sisäpäikkärit eka yrittämällä. Tunti meni yrittäessä, nyt vein vaunuihin.... :headwall: Jahas, ja minuutissa nukahti sinne sitten.... :LOL:

:attn: MISSÄ KAIKKI LUURAA VIELÄKIN???? :attn:
 
hennis harmaana
Moro mammat! Tällä sitä anoppilan koneella ollaan. =) Isäntä korjaillu serkunsa kanssa vanhaa valmettia 361 sellanen ilman koppia oleva valmetti. Saivat käyntiin ainaki sen ja ajelivat tossa pihalla pikkusen. On aika hyvin säilyny kun ainaki 15v seisonu tallissa. =) =) Meille vissiin lumityö traktoria siitä meinaavat...Saa nähä raskiiko appiukko antaa hih =) Joo ei kai tässä sen kummempaa sartsukan kynttiläkutsuja vois miettiä ai niin me ollaan just sillon tultu laivalta ei taija sitte päästä harmi mutta ens kerralla sitte. Nyt moikka :wave: =)
 

Yhteistyössä