Pulskemmat palstalaiset - mitä työtä teet ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras...

Vieras
Tuli vain mieleeni tässä kysyä, kun olen itsekin tällainen oikeasti isokokoinen (=lihava) ihminen, että minkälaisissa töissä te muut isokokoiset olette, ja etenkin jos vielä olet saanut nykyisen työsi saman kokoisena ja painoisena kuin mitä nyt olet.

Sitä kun aina sanotaan, että lihavan on vaikeaa saada töitä, niin olisi kiinnostavaa tietää aloja, joissa hakijan paino ei olekaan ollut työnantajan mielestä ylitsepääsemätön este.

Reipas 20kg ylimääräistä ja hoitajana toimin (kotihoito). Ja olin vielä muutaman kilon lihavampi, kun vakkaripaikkani sain. Ja sitä ennenkin ihan riemusta kiljuen otettiin töihin (sijaispula silloin). Että se siitä teoriasta sitten... Vaikka eikös sitä niin sanota, että poikkeus vahvistaa säännön? ;)

olen todella reilusti ylipainoinen ja teen liikkuvaa fyysistä työtä, askeleita kertyy työpäivän aikana helposti 7000-9000. Ja tämän kokoisena olen myös työpaikkani saanut

Yllipainoa 30 kg ja olen kulttuurialalla, jossa joudun esiintymään kaiken aikaa. En ole kokenut ylipainoani ongelmaksi, vaan päinvastoin ihmiset uskaltavat lähestyä minua ja olla mukana tajutessaan kuinka se näkyväkin hahmo on vaan ihminen läskeineen päivineen.

Olen lähihoitaja ja hoidan vanhuksia. Olin paljon hoikempi silloin kun aloitin työt, mutta vuodet ovat lihottaneet. Koskaan ei painostani ole ollut ongelmaa, mutta nyt alkaa tuntua että jaksaisi paremmin, jos olisi normaalipainoinen. Koko ajan jalkojen päällä ja kävelyä, paitsi tauot tietysti :)