S
sanna
Vieras
niin juuri, ihan turha valehdella, kyllä sä ultrassa jäät kiinni ja laskettuhan muuttuu siinä oikeaksi vauvan senttien mukaan. koska se paperi kelallehan kirjotetaan vasta rv22+
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja Rio:Alkuperäinen kirjoittaja miiina:minimiäippärahan kanssa saat kotihoidontukea lisäksi. äippäraha on sama kun edellisestä vain jos se perustui palkka-tuloihin.
Ai kun kiva, siis että tosiaan voi saada päällekkäistä tukea, onkohan toi totta?
Ja siis mulla perustui se ä.p.raha palkkatuloihin.
Mulla on myös äp laskettu palkasta, mutta saan silti vanhemmasta lapsesta (alle 3v) kotihoidontuen hoitolisän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä elän ihan siinä uskossa, että uuden äitiysloman tulee alkaa ennen edellisen lapsen 3-vuotis päivää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä elän ihan siinä uskossa, että uuden äitiysloman tulee alkaa ennen edellisen lapsen 3-vuotis päivää...
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä elän ihan siinä uskossa, että uuden äitiysloman tulee alkaa ennen edellisen lapsen 3-vuotis päivää...
Älä elä, kyllä se Kelan sivuilla sanotaan, että edellinen lapsi ei saa täyttää kolmea vuotta ennen uuden laskettua aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sanoisin menkat 2 viikkoa aiemmaksi.En menisi julkiseen ultraan,moni muukaan ei mene vaikka vakaumuksen takia sikiöseulontaan.Kävisin yksityisellä rakenneultrassa...tarkistamassa et kaikki on hyvin...
Niin ja laskettuaika on +-2viikkoa.Ja voihan olla et saatetaan joutua vaik käynnistämään kaks viikkoa aikaisemmin,kuin LA.Tai et lapsi syntyy keskosena toivottavasti kuitenkaan ei.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sanoisin menkat 2 viikkoa aiemmaksi.En menisi julkiseen ultraan,moni muukaan ei mene vaikka vakaumuksen takia sikiöseulontaan.Kävisin yksityisellä rakenneultrassa...tarkistamassa et kaikki on hyvin...
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:no entäs jos aloittaa ä-loman varhennettuna?? olikohan se mahdollista 50arkipäivää ennnen, niin riittääkö se??
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja jalava:no entäs jos aloittaa ä-loman varhennettuna?? olikohan se mahdollista 50arkipäivää ennnen, niin riittääkö se??
EI, kun se katotaan lasketun ajan mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Alkuperäinen kirjoittaja jalava:no entäs jos aloittaa ä-loman varhennettuna?? olikohan se mahdollista 50arkipäivää ennnen, niin riittääkö se??
EI, kun se katotaan lasketun ajan mukaan...
aih, ok. en tiennyt.. :ashamed: