Pullukka(ko)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullero

Vieras
Mieltäni askarruttaa painoni... Vaaka näyttää lukeman 66kg ja pituutta minulla on 167cm. Mielestäni en ole lihava, mutta pelkään että näytän pullukalta. Mitä mieltä muut olette painostani? Ja miten saisin 5kg pois painosta?

No mun mielestä olet ihan normaalin painoinen, voi kun itselläkin olisi lukemat joskus tuommoiset... Teoriassahan 5kiloa lähtee pois kun syö vähemmän kuin kuluttaa, mutta käytäntö onkin sitten astetta haasteellisempi juttu...

Itse varmasti tiedät parhaiten, peilihän sen näyttää. Mulla vertailun vuoksi lukemat 165 cm ja 57 kg ja voisin vielä 2-5 kg pudotella. Liikun paljon ja syön kohtuullisesti ja paino pysyy tässä niin en kuitenkaan viitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Laita kuva, jos haluat "oikean" arvion, siitähän sen näkee. Jos sulla on toi kaikki tiukkaa lihasta, niin se on ihan eri kuin jos se on pelkkää läskiä.

just, toi lukema ei oikein kerro totuutta sillä lihaksen määrä on painoon todella isosti vaikuttava tekijä.

Minä oon 160cm ja 63kg, enkä suostu tunnustautumaan pullukaks. Onhan mulla vielä irtonahkaa mahassa, mut synnytyksestä on "vasta" 6kk, enkä oo jaksanu tehä asialle mitään.
Eli jos tohon vertaa, ni et oo mikään pullukka...

Laita kuva, jos haluat "oikean" arvion, siitähän sen näkee. Jos sulla on toi kaikki tiukkaa lihasta, niin se on ihan eri kuin jos se on pelkkää läskiä.

Huono päivä vai? Vai ihan muutenko tänään vastauksesi ketjuihin on tulta ja tappuraa?

Olen sentin pidempi kuin sinä ja paino ennen raskautta 58 kg. Itse kokisin sinun mitoissasi olevani 8 - 10 kg ylipainoinen. Tietenkin jos olet hyvin lihaksikas, niin paino selittyy sillä...lihas kun painaa enemmän kuin löysät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Huono päivä vai? Vai ihan muutenko tänään vastauksesi ketjuihin on tulta ja tappuraa?

Toihan on ihan vaan faktaa..ei tossa kommentissa mun mielestä mitään ihmeellistä ollut!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitäs vikaa tässä vastauksessa oli?

Minä olen 150cm ja 56 kg on painoa ( nyt alkuraskaudesta ) ja olen HOIKKA ihminen. Eli ei tuo vielä tarkota että olet pullukka!
Niin juu, ja ennen ku joku tästä hoikkuudesta tulee jotain sanomaan niin olen hoikka ihan terveysalan ihmisen mielestä :D En pelkästään omasta mielestäni B)

Yhdellä urheilijatuttavallani on muuten painoindeksin mukaan "merkittävä ylipaino". Että hyvinpä noi laskurit toimii. Mies on pelkkää lihasta, rasvaprosentti älyttömän pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja pullero:
Mieltäni askarruttaa painoni... Vaaka näyttää lukeman 66kg ja pituutta minulla on 167cm. Mielestäni en ole lihava, mutta pelkään että näytän pullukalta. Mitä mieltä muut olette painostani? Ja miten saisin 5kg pois painosta?

Ethän sä nyt aikuinen(?) ihminen voi palstalta kysyä, miltä näytät :o

ota peili käteen, ja katso. jos vartalosi täyttää itsellesi asettmasi kriteerit, voit jäädä niihin lukemiisi. Mikäli et ole tyytyväinen, syö vähemmän kuin kulutat.

Yhteistyössä