Y
yhmamma
Vieras
Olen kahden lapsen yksinhuoltajaäiti. Lapseni ovat 1v7kk ja 7viikon ikäiset. Nuoremmasta on tullut aikamoinen tissittelijä varsinkin iltaisin ja olenkin nyt muutamana iltana sitten tehnyt niin, että olen laittanut hänelle äidinmaidonkorviketta pulloon ja sitten sohvalle tai sitteriin juomaan siksi aikaa kun olen nukuttanut esikoisen.
Eihän yhdellä pullolla päivässä pitäisi olla mitään vaikutusta imetykseen ja oman maitoni riittävyyteen? Tuo pullon antaminen on helpottanut iltojani tosi paljon, koska sen jälkeen vauva nukkuu jopa tunninkin ilman tissiä ja ehdin tehdä muutakin kuin laittaa esikoisen nukkumaan.
Vauva on siis muuten täysimetyksellä, ainoastaan tuo yksi pullo päivässä.
En kuitenkaan halua että se vaikuttaa imetykseeni koska haluan ja tykkään imettää häntä. Tilanne on vain niin hankala kun on kaksi pientä ja toinen joutuu odottaa nukkumaanmenoa jos vauva on koko ajan tissillä.
Eihän sen pitäisi vaikuttaa??
Eihän yhdellä pullolla päivässä pitäisi olla mitään vaikutusta imetykseen ja oman maitoni riittävyyteen? Tuo pullon antaminen on helpottanut iltojani tosi paljon, koska sen jälkeen vauva nukkuu jopa tunninkin ilman tissiä ja ehdin tehdä muutakin kuin laittaa esikoisen nukkumaan.
Vauva on siis muuten täysimetyksellä, ainoastaan tuo yksi pullo päivässä.
En kuitenkaan halua että se vaikuttaa imetykseeni koska haluan ja tykkään imettää häntä. Tilanne on vain niin hankala kun on kaksi pientä ja toinen joutuu odottaa nukkumaanmenoa jos vauva on koko ajan tissillä.
Eihän sen pitäisi vaikuttaa??