K
Keittiönoita
Vieras
Toi on ihan totta. Mä aiemmissa ajattelin asiaa ihan vaan kostamisen kannalta. Puolustaminen on eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Puolustaminen ja kostaminen ovat eri asioita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi on ihan totta. Mä aiemmissa ajattelin asiaa ihan vaan kostamisen kannalta. Puolustaminen on eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Puolustaminen ja kostaminen ovat eri asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Eli teidän mielestä tuo käytös olisi ok?![]()
no sehän on ok![]()
En kyllä ole varma olenko samaa mieltä. Sinustako oikeasti oikein?
en nyt puusilmäsesti väitä että aina, mutta joissain tapauksisa kyllä...
Kauan sitten eräs henkilö sai linnatuomion 11-vuotiaan tytön raiskauksesta. Tytön äiti maksoi tietyille ihmisille, ja tämä raiskaaja pahoinpideltiin aika pahasti vankilassa. Ei se varmaan sitä raiskattua tyttöä auttanut, mutta eipä tyyppi raiskaa enää ketään muuta pikutyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä tuota asiaa on edes järjetöntä pohtia, jos mitään väkivallan uhkaa ei ole eikä miehen tarkoitus mennä ketään hakkaamaan. Noin henk. koht. väkivaltaa kokeneena voin sanoa, että ei siitä mulle mitään apua olisi ollut jos joku sen tyypin olisi silloin hakannut.
Alkuperäinen kirjoittaja Misu:Eli teidän mielestä tuo käytös olisi ok?![]()