Puhuttiin miehen kanssa eilen puolustamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Misu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Misu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Misu:
Eli teidän mielestä tuo käytös olisi ok? :o

no sehän on ok :o

En kyllä ole varma olenko samaa mieltä. Sinustako oikeasti oikein?

en nyt puusilmäsesti väitä että aina, mutta joissain tapauksisa kyllä...

No jos ajattelen tilannetta että minua tai lapsia pitäisi puolustaa oikeasti hädässä ( joku kävisi kimppuun ) niin ehkä ymmärtäisin että mies käy käsiksi tekijään. Mutta että KOSTAMAAN :o Miksi ihmeessä?

Mun mielestä tuota asiaa on edes järjetöntä pohtia, jos mitään väkivallan uhkaa ei ole eikä miehen tarkoitus mennä ketään hakkaamaan. Noin henk. koht. väkivaltaa kokeneena voin sanoa, että ei siitä mulle mitään apua olisi ollut jos joku sen tyypin olisi silloin hakannut.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun mielestä tuota asiaa on edes järjetöntä pohtia, jos mitään väkivallan uhkaa ei ole eikä miehen tarkoitus mennä ketään hakkaamaan. Noin henk. koht. väkivaltaa kokeneena voin sanoa, että ei siitä mulle mitään apua olisi ollut jos joku sen tyypin olisi silloin hakannut.
Kauan sitten eräs henkilö sai linnatuomion 11-vuotiaan tytön raiskauksesta. Tytön äiti maksoi tietyille ihmisille, ja tämä raiskaaja pahoinpideltiin aika pahasti vankilassa. Ei se varmaan sitä raiskattua tyttöä auttanut, mutta eipä tyyppi raiskaa enää ketään muuta pikutyttöä.

Mä tein aiemmin sellasta työtä jossa oli tietty riski et joku käy päälle, noh me tehtiin palvelus yhdelle aika eläväistä elämää eläneelle jätkälle ja siinä kiitollisuuden mukana tuli lupaus et hän palaa vanhoihin tapoihin sit sen verran et tekee torpeedokeikan jos mulla tapahtuu jotain.
Asia siis ulkoistettiin :D

Jos taas tilanne olis esim se et joku rattijuoppo tms sais mut ja tirpan hengiltä niin eiköhän se jäis aika äkkiä Scanian alle...

Yhteistyössä