Puhuttiin miehen kanssa eilen puolustamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Misu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Misu

Vieras
ja mies on ehdottomasti sitä mieltä että jos joku käy minuun käsiksi niin hän aikoo kostaa. :(
Kun koetin juuri sitä hänelle sanoa että haluan että hän pysyy minun luonani, ei hakkaa ketään, eikä kosta mitenkään muutenkaan :(
Mutta sillä ei kuulema ole merkitystä mitä minä pyydän koska hänen mielestään se on oikein.

Tämähän on toki vain ajatustasolla kun ei kukaan kai ole käymässä minuun käsiksi mutta voihan niinkin joskus käydä. Ja silloin tahtoisin että mieheni olisi minun kanssani eikä lähtisi minnekään kostoretkille.

Mutta mitä voin tehdä jos minun sanalla ei kerran ole merkitystä?

Sanoin jo että en sitten voi hänelle edes kertoa jos jotain pahaa minulle tapahtuu. :(

Ei ole päivän aikana tullut vastauksia. Mitä teidän miehenne tekisi? Oletteko puhuneet asiasta tai tiedätkö kokemuksesta? Toimisiko miehesi sillä tavalla kuin haluaisitkin hänen toimivan?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kyllä mun mies kostaisi. Jotenkin. Sen se on varmaksi sanonut että jos joku tappais/raiskais minut tai tyttäremme niin hän tappaisi syyllisen. Niin mäkin tekisin, mielestäni aika luonnollista.

Minusta se kuulostaa kamalalta vaikka itsekin olisin varmasti raivona jos joku satuttaisi lastamme.
Voi mies parkaa, hänellä vaimo ja kolme tytärtä. Mahtaa olla huolta.

Mä olen yh, mutta sen tiedän, että jos joku pojalleni jotain vakavaa pahaa tekisi, sen tekijän henki ei olisi pojan isälle minkään arvoinen. Poika on isälleen kaikki kaikessa ja ilman poikaa exällä ei olisi elämässään mitään menetettävää. Joten tekijä lähtisi ja kivuliaimmalla tavalla, mitä exä ikinä vaan keksisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä olen yh, mutta sen tiedän, että jos joku pojalleni jotain vakavaa pahaa tekisi, sen tekijän henki ei olisi pojan isälle minkään arvoinen. Poika on isälleen kaikki kaikessa ja ilman poikaa exällä ei olisi elämässään mitään menetettävää. Joten tekijä lähtisi ja kivuliaimmalla tavalla, mitä exä ikinä vaan keksisi.

Miltä tuo ajatus sinusta tuntuu?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies varmaan hommaisi jotkut muut kostamaan. Siten, ettei jäisi kiinni :snotty:

Sieltä tulis koko Turkin suku ja lopulta ne laittas sulta pään poikki. B)

koita nyt hillitä taas sitä mielikuvitustas :o :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun mies varmaan hommaisi jotkut muut kostamaan. Siten, ettei jäisi kiinni :snotty:

Sieltä tulis koko Turkin suku ja lopulta ne laittas sulta pään poikki. B)

Ehei, mies palkkaisi jonkun epätoivoisen kurditaustaisen turvapaikanhakijan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Misu:
Miltä tuo ajatus sinusta tuntuu?
Tietyllä tavalla se on ihan ok. Eipähän tarvitse mun vaivautua ketään nylkemään elävältä :D Mutta vakavasti ottaen....poika on jo 18 v. Osaa jo pitää itsekin puoliaan. Ei mua ehkä tuo exän ajattelutapa niinkään vaivaa. Se vaivaa, että exä saattaisi jopa toteuttaa Hammurabin lakia. "Poika pojasta". Aikuisten lasten kanssa tätä ajattelee jo ihan eri tavalla kuin pienten lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Eli teidän mielestä tuo käytös olisi ok? :o

no sehän on ok :o

En kyllä ole varma olenko samaa mieltä. Sinustako oikeasti oikein?

en nyt puusilmäsesti väitä että aina, mutta joissain tapauksisa kyllä...

Yhteistyössä