No niin tulihan se sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:
No niin tulihan se sieltä!Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:
Tulikohan banni?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::xmas: Tulihan se sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:
No hyvän asian puolella olit jos tuli :hug:Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Tulikohan banni?Alkuperäinen kirjoittaja Sisu::xmas: Tulihan se sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja näillä mennään:
ah, mitkä pusupensselitAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tässä ne ihanat viikset. :xmas:
Öö... Kyllä mun miehellä seisoo, ja hyvin terhakkasti... Ja nyt muuten mennään seksiosioon, tai Sisu saa bannia... Fiiiiuuuh!!Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:eikun seisoohan se tossa, ei kai tollainen seiso enää kovin terhakkaasti? :snotty:
Siis en minä sitä laittanu, kunhan vaan yllytin!Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No hyvän asian puolella olit jos tuli :hug:
Kyllä voi seistä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:eikun seisoohan se tossa, ei kai tollainen seiso enää kovin terhakkaasti? :snotty:
:kieh: No en mä sitä kyllä olis vehkeen koosta huolimatta ottanu sänkyyni *pyörittää päätään*Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Ei se mitenkään sängystä pois potkittavan näkönen kuiteskaan tuossa nuorempana oo... On niitä pahempiakin nähty!
AiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kyllä voi seistä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:eikun seisoohan se tossa, ei kai tollainen seiso enää kovin terhakkaasti? :snotty:
Joo nuorempana ihan kiva, mutta nyt :x :xAlkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Ei se mitenkään sängystä pois potkittavan näkönen kuiteskaan tuossa nuorempana oo... On niitä pahempiakin nähty!
Mä voisin edelleen kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja Sisu::kieh: No en mä sitä kyllä olis vehkeen koosta huolimatta ottanu sänkyyni *pyörittää päätään*Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Ei se mitenkään sängystä pois potkittavan näkönen kuiteskaan tuossa nuorempana oo... On niitä pahempiakin nähty!
Mun mielestä tuossa on korkeintään pientä seisokkia ja paras on vasta tulossa.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:AiAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kyllä voi seistä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:eikun seisoohan se tossa, ei kai tollainen seiso enää kovin terhakkaasti? :snotty:
musta sil tuossa kyl seisoo ja eihän se nyt ihan napaa vasten ole
No ei. Pelkkä lepari.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Sanokaa nyt muutkin jotain, onko ihan kunnon seisokki vai ei?
Ei se kunnollinen ole. Mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Sanokaa nyt muutkin jotain, onko ihan kunnon seisokki vai ei?