Mä taas voisin koittaa. Mielenkiinnolla.Alkuperäinen kirjoittaja pallero:mun mielestä Jeremyllä on ISO. Juoksisin karkuun.
Mä taas voisin koittaa. Mielenkiinnolla.Alkuperäinen kirjoittaja pallero:mun mielestä Jeremyllä on ISO. Juoksisin karkuun.
Ehkä mäkin, jos sen peniksen toisessa päässä olis eri mies... ei viiksiä, eikä pallomahaa...Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä taas voisin koittaa. Mielenkiinnolla.Alkuperäinen kirjoittaja pallero:mun mielestä Jeremyllä on ISO. Juoksisin karkuun.
No herranen aika eihän sitä tarvis katsoa, aistia vaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Ehkä mäkin, jos sen peniksen toisessa päässä olis eri mies... ei viiksiä, eikä pallomahaa...Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä taas voisin koittaa. Mielenkiinnolla.Alkuperäinen kirjoittaja pallero:mun mielestä Jeremyllä on ISO. Juoksisin karkuun.
Aloita sä :saint: ?Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:Pistäkää sitten äijienne mittoja kehiin ?
No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?
Takaapäin niin ei näe :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No herranen aika eihän sitä tarvis katsoa, aistia vaan :saint:
Helvetti, täällä mä vaan kyttään tätä ketjua. Että oikeassa olit, harmaa, joka 1. sivulla ilkuit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Takaapäin niin ei näe :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No herranen aika eihän sitä tarvis katsoa, aistia vaan :saint:
ei tulis mitään, ne VIIKSET!!! mulla menis värkki lukkoon.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No herranen aika eihän sitä tarvis katsoa, aistia vaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Ehkä mäkin, jos sen peniksen toisessa päässä olis eri mies... ei viiksiä, eikä pallomahaa...Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä taas voisin koittaa. Mielenkiinnolla.Alkuperäinen kirjoittaja pallero:mun mielestä Jeremyllä on ISO. Juoksisin karkuun.
Se on kyllä paksu, muttei mitenkään pitkä. Siis se sininen.Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.
No ei ei, musta se on ISO muttei vielä..tajuton. Yhdellä mun ex-tapauksella oli. Tajuton. Ja se ei osanut käyttää sitä :$Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Helvetti, täällä mä vaan kyttään tätä ketjua. Että oikeassa olit, harmaa, joka 1. sivulla ilkuit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?
Ei kai HK:n sininen vielä mielettömän iso ole?
niinhän mä sanoin ootko kokeillu??Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Helvetti, täällä mä vaan kyttään tätä ketjua. Että oikeassa olit, harmaa, joka 1. sivulla ilkuit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?
Olen, ja semmosella on kiva... diipa daapa... Mun oma mies ei ole pienimmästä päästä varusteineenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niinhän mä sanoin ootko kokeillu??Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Helvetti, täällä mä vaan kyttään tätä ketjua. Että oikeassa olit, harmaa, joka 1. sivulla ilkuit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?
Eikä tule! Kuvia kuvia kansa vaatii kuvia!Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mä veikkaan että banni vois napsahtaa jos linkitän tähän sen vehkeen. katsokaa tuo viedeopätkä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Olen, ja semmosella on kiva... diipa daapa... Mun oma mies ei ole pienimmästä päästä varusteineenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niinhän mä sanoin ootko kokeillu??Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Helvetti, täällä mä vaan kyttään tätä ketjua. Että oikeassa olit, harmaa, joka 1. sivulla ilkuit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?
just just, ruokaleikkejä.. eipä oo munkaan, siks ei oo tarvinnu lenkkiä kokeillaAlkuperäinen kirjoittaja Sisu:Olen, ja semmosella on kiva... diipa daapa... Mun oma mies ei ole pienimmästä päästä varusteineenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:niinhän mä sanoin ootko kokeillu??Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Helvetti, täällä mä vaan kyttään tätä ketjua. Että oikeassa olit, harmaa, joka 1. sivulla ilkuit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:No.. iso. Hk:n sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Miten iso se sitte on?