Puhuttaisko vehkeistä?

Alkuperäinen kirjoittaja yöks:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Ja ei muuten seiso tossa kuvassa ..... löppösiä nuo isomunaiset =)
Nih, sen takia pitääkin olla hyvä nainen.
Tästä tulee nyt kyllä aika ällö mielleyhtymä, kun aikaisemmin tässä ketjussa kerroit että sun isälläs on saman kokoinen :(
On mun miehelläkin. Pervo on se, joka näkee asioissa pervoutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
:x Ron Jeremy on varmaan yks ällöttävimmistä äijistä mitä mä oon koskaan missään nähny :x

En panis, vaiks ois viimenen kakslahkeinen tän pallon päällä, ennemmin vaiks kuolisin puutteeseen! :D

Muoks. Ja ku äijä näyttää tolta, se on ihan sama minkälainen vehje sillä on, ei paljon tilannetta paranna.. :D
Tätä lähtisin beesailemaan..mä en tajuu, miten nuoret, nätit naiset voi paneskella tollaisen kanssa!
:x Vaikka ne tekee sitä tosin työkseen ja saa siitä rahaa, mut silti :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:
:x Ron Jeremy on varmaan yks ällöttävimmistä äijistä mitä mä oon koskaan missään nähny :x

En panis, vaiks ois viimenen kakslahkeinen tän pallon päällä, ennemmin vaiks kuolisin puutteeseen! :D

Muoks. Ja ku äijä näyttää tolta, se on ihan sama minkälainen vehje sillä on, ei paljon tilannetta paranna.. :D
Tätä lähtisin beesailemaan..mä en tajuu, miten nuoret, nätit naiset voi paneskella tollaisen kanssa!
Ja mä peesaan sua.. :D

muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:

Ja mä peesaan sua.. :D
Mä en siinä mielessä ihmettele, kun niitä wannabe julkkiksia aina löytyy, eli pitää saada ittensä edes jotenkin jonkin verran kuuluisaksi. On kait sekin sit jotain kun voi sanoa panneensa Ron Jeremyä...

Millonkahan se Ron Jeremy pukkaa pystyyn oman realityohjelmansa? Mikähän mahtas olla aiheena... Sekin vois tietty vaikka ettiä vaimoo, mutta keksikääpä joku hyvä! No nii ideoita kehiin!

muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen nähnyt (ja haistanut ) sellaisia miehiä, että heidän rinnallaan Ron Jeremy on komistus! :eek: :whistle: Ne miehet on kyllä sellaisia, että mielummin tappaisin itteni kuin heidän kanssaan naisin! :x :x :x :x :x :x :x
Nii joku Emmerdalen Shadrak (tai mites se nyt kirjotetaa) :)
Ei tosin tarvi lähtee kovin kauas nii johan noita laitapuolen miehiä löytyy jos mistä vaan.

Yhteistyössä