lol :)
Jeremyn kuva mammapalstalle ja heti loppuu jakajalta kaistaAlkuperäinen kirjoittaja lol :):
Tässä on naurulle aihetta!
Jeremyn kuva mammapalstalle ja heti loppuu jakajalta kaistaAlkuperäinen kirjoittaja lol :):
Joo siis kuvasta tai töllöstä.. Onneks en irl, mulle ois varmaan jääny siitä elinikäiset traumat..Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Sä oot sentään nähnyt sen! Täällä on paljon kateellisia!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak::x Ron Jeremy on varmaan yks ällöttävimmistä äijistä mitä mä oon koskaan missään nähny :x
Ei kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja .....:Ja ei muuten seiso tossa kuvassa ..... löppösiä nuo isomunaiset =)
Nih, sen takia pitääkin olla hyvä nainen.Alkuperäinen kirjoittaja .....:Ja ei muuten seiso tossa kuvassa ..... löppösiä nuo isomunaiset =)
Mutta seisoko tossa toisessa?Alkuperäinen kirjoittaja .....:Ja ei muuten seiso tossa kuvassa ..... löppösiä nuo isomunaiset =)
Tästä tulee nyt kyllä aika ällö mielleyhtymä, kun aikaisemmin tässä ketjussa kerroit että sun isälläs on saman kokoinenAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Nih, sen takia pitääkin olla hyvä nainen.Alkuperäinen kirjoittaja .....:Ja ei muuten seiso tossa kuvassa ..... löppösiä nuo isomunaiset =)
On mun miehelläkin. Pervo on se, joka näkee asioissa pervoutta.Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Tästä tulee nyt kyllä aika ällö mielleyhtymä, kun aikaisemmin tässä ketjussa kerroit että sun isälläs on saman kokoinenAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Nih, sen takia pitääkin olla hyvä nainen.Alkuperäinen kirjoittaja .....:Ja ei muuten seiso tossa kuvassa ..... löppösiä nuo isomunaiset =)
Laita tänne palstalle ennemmin.Alkuperäinen kirjoittaja =P...:Katsokaas sen redtuben sivuilta, seisoo varppina. ron jeremy hakusanaksi.
Tätä lähtisin beesailemaan..mä en tajuu, miten nuoret, nätit naiset voi paneskella tollaisen kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak::x Ron Jeremy on varmaan yks ällöttävimmistä äijistä mitä mä oon koskaan missään nähny :x
En panis, vaiks ois viimenen kakslahkeinen tän pallon päällä, ennemmin vaiks kuolisin puutteeseen!
Muoks. Ja ku äijä näyttää tolta, se on ihan sama minkälainen vehje sillä on, ei paljon tilannetta paranna..
Ja mä peesaan sua..Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Tätä lähtisin beesailemaan..mä en tajuu, miten nuoret, nätit naiset voi paneskella tollaisen kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak::x Ron Jeremy on varmaan yks ällöttävimmistä äijistä mitä mä oon koskaan missään nähny :x
En panis, vaiks ois viimenen kakslahkeinen tän pallon päällä, ennemmin vaiks kuolisin puutteeseen!
Muoks. Ja ku äijä näyttää tolta, se on ihan sama minkälainen vehje sillä on, ei paljon tilannetta paranna..
:x Vaikka ne tekee sitä tosin työkseen ja saa siitä rahaa, mut silti :snotty:
Mä en siinä mielessä ihmettele, kun niitä wannabe julkkiksia aina löytyy, eli pitää saada ittensä edes jotenkin jonkin verran kuuluisaksi. On kait sekin sit jotain kun voi sanoa panneensa Ron Jeremyä...Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ja mä peesaan sua..Alkuperäinen kirjoittaja Herqules:Tätä lähtisin beesailemaan..mä en tajuu, miten nuoret, nätit naiset voi paneskella tollaisen kanssa!Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak::x Ron Jeremy on varmaan yks ällöttävimmistä äijistä mitä mä oon koskaan missään nähny :x
:x Vaikka ne tekee sitä tosin työkseen ja saa siitä rahaa, mut silti :snotty:
Nii joku Emmerdalen Shadrak (tai mites se nyt kirjotetaa)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen nähnyt (ja haistanut ) sellaisia miehiä, että heidän rinnallaan Ron Jeremy on komistus! Ne miehet on kyllä sellaisia, että mielummin tappaisin itteni kuin heidän kanssaan naisin! :x :x :x :x :x :x :x
:saint: Puhuttu jo ja pitkään!!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Ei puhuta. :$
Tossahan on ylimmäisenä yksi jeremyn kuva, mutta palvelimelta loppu kaista, ku kaikki mammat alko kyyläämään.Alkuperäinen kirjoittaja =P...:Saako tänne laittaa semmosia linkkejä? =D
Joo, oikee ketjuntappajaAlkuperäinen kirjoittaja muuttanut:Tais toi kipinän kommentti niitata tän keskustelun Tai sit jäi kaikki mammat haavi auki miettimään.