Mie oon mie |O Ja mun perhe on rakas, tietenkin!Kuka sä oot? Jep, muistan nikin mutten kyllä muuta. Ei mitään hajua.
Mutta millainen perhe sinulla on?
Sori, mä en osaa oon niin surkee tietokoneiden kanssa et hyvä et saan edes koneen päälle aamusin :$Björn muru, sä et oo tähänkään päivään mennessä jakanut noita kuvia mullekin asti.. mut kivahan niitä tästäkin tietty on katella. Näkee kaikki miten ihkuja me ollaan :heart:
Okei okei, mä kopsin niitä sit täältä kun laitat. Mä muistan muuten ton blondin, sillä oli ihan hyvä perä muttei kyl mitenkään päin mainittava suhun verrattuna :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26745629:Sori, mä en osaa oon niin surkee tietokoneiden kanssa et hyvä et saan edes koneen päälle aamusin :$
Mie oon eksynyt elämään :O Eikä sinnekään ihmeitä kuulu, hukassa siellä silti :xmas:Just tässä päivänä muutamana mietin että mihin sä oot hävinyt? Mitäs elämään muuta nykyään kuuluu?
Ai vitsi lakanat oiskin makeet =) Siis mitä? heitikö ukon pihalle :O no toisaalta ihan hyvä vaan, ärsytti siellä teidän grillijuhlissakin kun se koko ajan nalkutti meille sun ja mun juomisesta...Björn, mun mielestä me voitais melkein kyl teettää tosta kuvasta ihan lakanat meille! Aivan ihania ollaan!! Se vaan on ex-mies nykyään, mutta eiköhän tuo vastakin kuvaile jos heiluu taustajoukoissa Mun mielestä se nyt vaan rajoitti mun omistautumista sulle, niin tuli tällainen ratkaisu tehtyä
Sanos muuta! Sen mielestä meillä oli muutenkin muka aina liikaa pussikaljaa mukana. Ja sit ku sen mielestä mä vietin liikaa aikaa sun kanssa, ihan niinku se ois mahdollista :OAlkuperäinen kirjoittaja Björn;26745763:Ai vitsi lakanat oiskin makeet =) Siis mitä? heitikö ukon pihalle :O no toisaalta ihan hyvä vaan, ärsytti siellä teidän grillijuhlissakin kun se koko ajan nalkutti meille sun ja mun juomisesta...
Siis ei oo totta |O liikaa aikaa voi jessus... sillon kerranki se näytti mulle keskarii ku jäin teille yöks niitten hauskojen kemujen jälkeen siel rantapuistossa, muistatko! huus mulle naama punasena et hän joutuu lähtee omasta kodistaan pensionaattiin ku tuun nukkuu sun viereen. mun mielestä se on ihan luonnollista, ei kai me nyt kolmistaankaan voida teijän sängyssä nukkua, sitä paitsi en edes riisuis mun burkhaa muiden kun sun edessäSanos muuta! Sen mielestä meillä oli muutenkin muka aina liikaa pussikaljaa mukana. Ja sit ku sen mielestä mä vietin liikaa aikaa sun kanssa, ihan niinku se ois mahdollista :O
Eikä näyttäny, mikset sä sanonu mitään!? Pyh, omaan arvoonsa tuollaiset. Se on MUN sänky nykyään, eikä ne mun kutomat amppari-säärystimetkään ole muiden ku mun silmille :xmas: Nyt voidaan hegailla kuiten ihan vapaasti, ei kukaan mussuta enää taustalla :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26745890:Siis ei oo totta |O liikaa aikaa voi jessus... sillon kerranki se näytti mulle keskarii ku jäin teille yöks niitten hauskojen kemujen jälkeen siel rantapuistossa, muistatko! huus mulle naama punasena et hän joutuu lähtee omasta kodistaan pensionaattiin ku tuun nukkuu sun viereen. mun mielestä se on ihan luonnollista, ei kai me nyt kolmistaankaan voida teijän sängyssä nukkua, sitä paitsi en edes riisuis mun burkhaa muiden kun sun edessä