Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Olisi kiva lukea sellaisia ihania yliluonnollisia kokemuksia eikä pahoja ja pelottavia. Vaikka jotain toivoa antavia...
Minkälaisia?
Kerroin aiemmin parantavasta energiasta, sen tyylisiäkö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Olisi kiva lukea sellaisia ihania yliluonnollisia kokemuksia eikä pahoja ja pelottavia. Vaikka jotain toivoa antavia...
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Olisi kiva lukea sellaisia ihania yliluonnollisia kokemuksia eikä pahoja ja pelottavia. Vaikka jotain toivoa antavia...
Minkälaisia?
Kerroin aiemmin parantavasta energiasta, sen tyylisiäkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja mea culpa:Olisi kiva lukea sellaisia ihania yliluonnollisia kokemuksia eikä pahoja ja pelottavia. Vaikka jotain toivoa antavia...
Minkälaisia?
Kerroin aiemmin parantavasta energiasta, sen tyylisiäkö?![]()
Enkeli kokemukset varsinkin olis kiinnostavia.
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Keväällä olin puolittain unessa, valveuneksiko sitä sanotaan... Makasin siinä sängyssä kun huoneeseen ilmestyi joku vanhempi nainen, en tunnistanu häntä, mutta hän tuntui kovin tutulta ja turvalliselta. Kyselin kaikenlaista... Kysyin että olenko raskaana. Hän sanoi että olet. Varmistin vielä asiaa ja hän sanoi taas että olet. Ja sit sanoi, että joku kuolee ja tulee tänne, ja "kuunteli" mun mahaa.
No, raskaana en silloin ollut, ellei sit jotain kemiallista... Mutta täytyy sanoa, että mä olen melkeinpä odottanu jonku tutun kuolemaa tuon kokemuksen jälkeen. Toivoa toi tämä "uni".
Unessa olen nähnyt enkeleitäki, ne toi semmosta rauhaa mulle.![]()
Oletko muuten tuntenut enkeleita kuin unessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Keväällä olin puolittain unessa, valveuneksiko sitä sanotaan... Makasin siinä sängyssä kun huoneeseen ilmestyi joku vanhempi nainen, en tunnistanu häntä, mutta hän tuntui kovin tutulta ja turvalliselta. Kyselin kaikenlaista... Kysyin että olenko raskaana. Hän sanoi että olet. Varmistin vielä asiaa ja hän sanoi taas että olet. Ja sit sanoi, että joku kuolee ja tulee tänne, ja "kuunteli" mun mahaa.
No, raskaana en silloin ollut, ellei sit jotain kemiallista... Mutta täytyy sanoa, että mä olen melkeinpä odottanu jonku tutun kuolemaa tuon kokemuksen jälkeen. Toivoa toi tämä "uni".
Unessa olen nähnyt enkeleitäki, ne toi semmosta rauhaa mulle.![]()
Oletko muuten tuntenut enkeleita kuin unessa?
No näitä viileän tuntemuksia sillon tällön. Ja sit tuo aikasemmassa viestissä kertomani jonku kolmannen läsnäolo, mut se oli vain edellisessä kämpässä, että en tiedä sit...
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Minä tiesin pienenä kaksi kuolemaa, mummoni ja naapurimme biologisen äidin.
Tulin katsomasta mummoani toiselta paikkakunnalta, kotona sanoin äidille, ettet taida enää mummia nähdä.. Pian tuli puhelinsoitto, että mummi on nukkunut pois.
Olin monesti naapurimme luona, hän oli puhunut ja aikonut tavata biologisen äitinsä. Olin jälleen hänen luonaan hoidossa, jankutin jankuttamisen perään, että menisi jo katsomaan äitiänsä. Eräänä päivänä naapurimme ilmestyi ovellemme, sanoi, että olisi pitänyt uskoa minua, äiti on poissa.
Sittemmin, kun tajusin nämä asiat, aloin yrittämään liikaa, esim. pidin hiirtäni kädessä ja koitin tietää, koska se kuolee. Ne kokemukset loppuivat onneksi siihen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Varmaan monelle on tuttu se kylmä tunne iholla hetken aikaa, vaikkei mistään tuule tai muuten pääse kylmää ilmaa. Siitä sanotaan, että silloin enkeli kulkee ohitse. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Minä tiesin pienenä kaksi kuolemaa, mummoni ja naapurimme biologisen äidin.
Tulin katsomasta mummoani toiselta paikkakunnalta, kotona sanoin äidille, ettet taida enää mummia nähdä.. Pian tuli puhelinsoitto, että mummi on nukkunut pois.
Olin monesti naapurimme luona, hän oli puhunut ja aikonut tavata biologisen äitinsä. Olin jälleen hänen luonaan hoidossa, jankutin jankuttamisen perään, että menisi jo katsomaan äitiänsä. Eräänä päivänä naapurimme ilmestyi ovellemme, sanoi, että olisi pitänyt uskoa minua, äiti on poissa.
Sittemmin, kun tajusin nämä asiat, aloin yrittämään liikaa, esim. pidin hiirtäni kädessä ja koitin tietää, koska se kuolee. Ne kokemukset loppuivat onneksi siihen.![]()
Hui.. Oliko se vain sellainen tunne jota sitten selitit muille?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joku haamu vie tankista bensat ja tililtä rahat prkl |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Hyi, yks juttu tuli mieleen, mutten tiedä uskallanko kertoa itseni takia. Olen yksin kotona ja alkaa pian taas mielikuvitus laukkaamaan ihan liikaa.Mä en tiedä, onko sillä edes mitään tekemistä yliluonnollisuuden kanssa, se on vaan vaivannut ja karminut minua.
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja didi:miehelläni nousi pippeli ilmaan ihan itsestään...
Meillä se on normaalia..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Hyi, yks juttu tuli mieleen, mutten tiedä uskallanko kertoa itseni takia. Olen yksin kotona ja alkaa pian taas mielikuvitus laukkaamaan ihan liikaa.Mä en tiedä, onko sillä edes mitään tekemistä yliluonnollisuuden kanssa, se on vaan vaivannut ja karminut minua.
Kerro kerro. Mä voin sit rauhotella sua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaana:Niin kaikissa ihmisissähän on myös jotain pahaa. Ehkä sä vaan pelkäät että se jossakin vaiheessa tulee esiin. Tai sitten olet tehnyt jotakin (pahaa) mikä vaivaa sua?
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaana:Niin kaikissa ihmisissähän on myös jotain pahaa. Ehkä sä vaan pelkäät että se jossakin vaiheessa tulee esiin. Tai sitten olet tehnyt jotakin (pahaa) mikä vaivaa sua?
Mutta en minä mitään haluaisi "nähdä".![]()