Puhutaanko yliluonnollisista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pähkinä3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Oma magneettinen energia on helppo huomata käsistä. Kun pistää ne lähekkäin ja keskittyy niihi hetkeksi, sitte vetää hitaasti kauemmas ja taas hitaasti lähemmäs, tuntee sen vastustuksen siinä. Jos vielä sivuttaissuunnassaki liikuttelee ni huomaa vielä paremmin sen magneettisen ominaisuuden. Ja musta tuntuu, että mitä enempi tätä on tehny, sitä kauempaa sen voiman tuntee.

en ollut koskaan aikaisemmin moista kokeillut, mutta tunsin vahvasti tämän magneettisen energian.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä3:
Hyi, yks juttu tuli mieleen, mutten tiedä uskallanko kertoa itseni takia. Olen yksin kotona ja alkaa pian taas mielikuvitus laukkaamaan ihan liikaa. ;) Mä en tiedä, onko sillä edes mitään tekemistä yliluonnollisuuden kanssa, se on vaan vaivannut ja karminut minua.

Kerro kerro. Mä voin sit rauhotella sua. :D

No tuota.. Hyi. :laugh:
Mulla on tullut viime aikoina sellainen tunne, esim. suihkussa, kun pesen hiuksia silmät kiinni, että sellainen tummanruskea-/mustasilmäinen, pitkät tummat hiukset omaava, pelottava, nainen, tuijottaa minua. Se tuntuu enkeliltä, muttei hyvältä. Välillä voin vain kuvitella sen vierelläni tuijottamassa. Olen pakottanut itseni katsomaan sitä suoraan "silmiin". Se voin olla minäkin?

Viime viikonloppuna olimme anoppilassa, olin taas vessassa ja katsoin heidän peilistä, sellaisesta jännästä taittokohdasta, itseäni. Minä näin OMILLA kasvoillani ne silmät ja silmänympärykset!! Pelkäsin aivan älyttömästi, käänsin katseeni muualle peilistä, pakotin taas katsomaan ja käänsin muualle.. Kellekään en ole tästä puhunut. Itse en halua olla paha, mutta se tuntuu pahalta. Se jokin on kamalan näköinen.

HYI KAUHIA :( Musta tuntuu kans et joku tuijottaa mua kun olen suihkussa silmät kiinni, mutta sillä ei ole kasvoja. On vaan se tunne.. toivottavasti en ala tämän jutun jälkeen kuvittelemaan mitään.

Hyi, yks juttu tuli mieleen, mutten tiedä uskallanko kertoa itseni takia. Olen yksin kotona ja alkaa pian taas mielikuvitus laukkaamaan ihan liikaa. ;) Mä en tiedä, onko sillä edes mitään tekemistä yliluonnollisuuden kanssa, se on vaan vaivannut ja karminut minua.

Kerro kerro. Mä voin sit rauhotella sua. :D

No tuota.. Hyi. :laugh:
Mulla on tullut viime aikoina sellainen tunne, esim. suihkussa, kun pesen hiuksia silmät kiinni, että sellainen tummanruskea-/mustasilmäinen, pitkät tummat hiukset omaava, pelottava, nainen, tuijottaa minua. Se tuntuu enkeliltä, muttei hyvältä. Välillä voin vain kuvitella sen vierelläni tuijottamassa. Olen pakottanut itseni katsomaan sitä suoraan "silmiin". Se voin olla minäkin?

Viime viikonloppuna olimme anoppilassa, olin taas vessassa ja katsoin heidän peilistä, sellaisesta jännästä taittokohdasta, itseäni. Minä näin OMILLA kasvoillani ne silmät ja silmänympärykset!! Pelkäsin aivan älyttömästi, käänsin katseeni muualle peilistä, pakotin taas katsomaan ja käänsin muualle.. Kellekään en ole tästä puhunut. Itse en halua olla paha, mutta se tuntuu pahalta. Se jokin on kamalan näköinen.

Entapas jos tama onkin enkelisi joka yrittaa kertoa sinulle jotain juttua mutta ei paase perille kun paassasi sen kaannat peloksi? Koeta seuraavalla kerralla laittaa silmat kiinni ja rauhoittua. Mikaan ei voi kuitenkaan sinua mitenkaan vahingoittaa ja kysy hanelta kuka han on ja mita asiaa on?

mä näin yks yö unta et meiltä töistä eräs mukava pappa seisoi kalman kalpeana mun edessä, katse ihan tyhjänä. aamulla menin töihin ja sain tietää et tämä pappa oli yöllä nukkunut pois.
vieläkin mietin, miksi pappa ilmestyi juuri minulle ja tuli kertomaan pois menonsa..
oli kyl aika karmivaa sillä hetkellä..

Minulla joskus sama, että tuntuu, kuin joku suihkussa kattelis. Ja toisinaan, jos menen nukkumaan =/ Mutta ehkäpä se johtuu vain vilkkaasta mielikuvituksesta?

Joskus vuosi sitten sattui jotakin omituista. En tiedä, oliko silmien temppuilua vai mitä. Mutta kun kaunis, aurinkoinen päivä katselin taivaalle, alkoi eräs pilvi vaihtaa nopeasti väriä: ensin kirkkaan vihreäksi, sitten tummansiniseksi. Ja tosiaankin se, että pilvi oli kahden puun välissä sinistä taivasta vasten, saattoi hyvinkin saada kyseisen reaktion aikaan, mutta jotenkin on vaan jäänyt ihmetyttämään =)

Yhteistyössä