A
Arvaaja
Vieras
Voi olla että jos sielu lähtee kehosta se voi jäädä pyörimään maapallolle. Kukaan ei tiedä koska sielu ei voi koskea eikä kommunikoida arvelen näin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
suurin osa syntyy uudestaan ja jatkaa elämänkiertokulkua. Hyvin harva pääsee isän luokse pyyteettömät ihmiset ja hyvän tekijät. mua ei pelota se koska nyt jo tiiän et tyttöni elää minua pidempään. se on ehkä hullua mut niin monta muutakin juttua tulevaisuudessa on tapahtunut kuin se on "kerrottu" sattumiin uskon mut en niin moneen. joka aamu ja päivä tiädän monta lintua on puussa kun avaan partsin . tunnen kuinka monta lintua lentää ylitse ja aina oikein. kun pääsee taivaisiin sen jälkeen on kaikkialla eikä siellä ole mitään ruumista tai ulkonäkyä.Minulta kuoli äiti 3 kk sitten ja vasta nyt olen itseni antanut syvällisemmin ajatella kuolemaa...mitä tapahtuu sinä hetkenä kun ihminen vetää viime henkäisynsä? Onko se pelottavaa? Minne sitten mennään? Onko siellä jo kuolleet omaiset vastassa?
Entä miten ajattelette kun te kuolette, tapaatteko aiemmin täältä poistuneet rakkaanne uudestaan? Entä onko ihminen sitten ikuisesti sen ikäin kun oli kuollessaan,,,tyssääkö vanheneminen siihen kun kuolee? Ovatko lapsena kuolleet siellä jossain edelleen lapsia jne?
Olisi mielenkiintoista kuulla teidän ajatuksianne kuolemasta.
suurin osa syntyy uudestaan ja jatkaa elämänkiertokulkua. Hyvin harva pääsee isän luokse pyyteettömät ihmiset ja hyvän tekijät. mua ei pelota se koska nyt jo tiiän et tyttöni elää minua pidempään. se on ehkä hullua mut niin monta muutakin juttua tulevaisuudessa on tapahtunut kuin se on "kerrottu" sattumiin uskon mut en niin moneen. joka aamu ja päivä tiädän monta lintua on puussa kun avaan partsin . tunnen kuinka monta lintua lentää ylitse ja aina oikein. kun pääsee taivaisiin sen jälkeen on kaikkialla eikä siellä ole mitään ruumista tai ulkonäkyä.
ei päinvastoin elämän ilosempaa saa ettiä. tiiän vaan jo nyt että tyttöni elää mua pidempäänKuoliko sun tytär? Otan osaa.