puhutaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
vastavirtaan uivien ketju!
tässä puhumme asioista joita jätkä ja muutkin modet yrittää meitä hiljentää!

mutta me emme hiljene!
suomi on meidän!
yhdistykäämme!
Aye, write and you may get banned, stop, and you'll live...at least a while. And dying in your beds, many years from now, would you be willin' to trade all of that from this day to that, for one chance, just one chance, to come back here and tell our moderators that they may take away our user-names, but they'll never take our freeeedoooomm!

viitaten tähän keskusteluun:

-heiliä ei saa haukkua, mutta tölin rusa saa haukkua mua, niin se oli siinä banantussa ketjussa.
mutta väliäkö sllä enää on.
joitkain ei kertakaikkiaan saa haukkua

-Ei pahalla, mutta olisikohan jo aika kääntää katse eteenpäin ja jatkaa elämää.....?

-EI! me ollaan nyt tässä ku kanat orrella ja keskustellaan tästä asiasta koko päivä! työstä ja elämästä viis!
nyt takasi ruotuun siitä! tästä puhutaan vielä

-Niih. Pitäisikö tehdä asiasta ihan oma aloituksensa?

Niin, *ihan pihalla* mistä tää esiin putkahti?

Mutta mua kyllä saa haukkua vaikka vuoden, mutten mä vaikene kun muita haukutaan.

Ja tosta moderointijutustakin olen eri mieltä.
Tosin sen bannin olisin jakanut jo muutamaa vikkoa aiemmin, kun sille oli selkeä syy.

onhan noita kiellettyjä aiheita :D
tässä muutama esim.
*kari
*modet ei tee duunia ( no joo joo duunia ja duunia )
*ylläpito ei vastaa asiakaspalautteeseen
*jumalan ja siitä eriävät mielipiteet
* uskonnot yleensä
*kestovaippailu
*sektio
* mitä lasissa?
* heili ja töllin ruusa

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Mutta mua kyllä saa haukkua vaikka vuoden, mutten mä vaikene kun muita haukutaan.

Tosin sen bannin olisin jakanut jo muutamaa vikkoa aiemmin, kun sille oli selkeä syy.

tuli kesken kaiken ihan eri aiheiseen ketjuun.ei edes mitenkään liittyny suhun tai heiliin niin siellä se oli....

ja täähän on vähän vitsinä ku joitaki aiheita ei vaan jotkut osaa jättää niin niinku ne on, vaan pitää jauhaa ja jauhaa.ajattelin sitte olla samanlainen ku muut :D :headwall:

Okei, mä aloitan: Mun mies väittää ettei naisen kuulu pierrä _koskaan_, oletteko samaa vai eri mieltä?
Mun mielestä taas pieru on taas uusiutuva luonnonvara siinä missä vaikkapa napanöyhtä ja hiki. Kyllä meillä naisillakin on oikeutemme :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

tuli kesken kaiken ihan eri aiheiseen ketjuun.ei edes mitenkään liittyny suhun tai heiliin niin siellä se oli....

Ah.

Pudottamani kalikka on osunut?

Vaan siitä ei ollut mitään hyötyä.
Ilmeisesti.

No, mä olen sanonut mitä halusin ja otan siitä yhä vaikka banninkin, estomielessä sen langettaminen kuitenkin on turhaa, koska kyseisen henkilön viestejä en vastaisuudessa enää edes lue. Saatikka kommentoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:
Kuka on Kari? :o :laugh:

nobody knows :whistle: huu

eiku se teki aloituksen joskus kauan sitten, siitä ku sen vaimo oli palstaillu ja nyt tehny itsemurhan, ja kari halus koittaa saada tietoja.
moni spekuloi monta päivää putkeen että onko fiktiivinen vai ei, ja siitäki taijettiin muutama ketju poistaa..

nyt kari on rekkautunut ja osa laumaamme :D

Yhteistyössä